اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

نوشندگان قهوه ،در سه ماهه دهه گذشته با قدرت نستله را به جلو راندند .

Nestlé

جان کاکس تحلیلگر کپلر شورو :” چه ضربه ای – قوی ترین رقم سه ماهه از سال2011 در نستله “

نوشندگان قهوه ، نستله Nestléرا در سه ماهه دهه گذشته با قدرت به جلو راندند . سهام نستله 2٪ افزایش می یابد.

برای استفاده بهتر از امکانات سایت لطفا اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

با اشاره به بهبود در بازارهای نوظهور نوشندگان قهوه ، صاحبان حیوانات خانگی و نانوایان خانگی برای افزایش فروش سه ماهه در نستله Nestlé طی 10 سال  گذشته بیشترین کمک را کردند .

بدین گونه نستله Nestle به عنوان بزرگترین گروه مواد غذایی جهان از دانون (Danone )(دانون، برترين شرکت توليد و عرضه محصولات لبنی)سبقت می گیرد.و مانعی بلند برای اونیلور( Unilever)(شرکت چندملیتی درزمینهٔ مواد غذایی،نوشیدنیها، محصولات مراقبت‌های شخصی، شویندهها و لوازم آرایشی بهداشتی است) میشود.

 این گروه سوئیسی تاکنون دوران بیماری همه گیر COVID-19 را به خوبی پشت سر گذاشته است . زیرا مصرف کنندگان غذاهای بسته بندی شده بیشتری خریداری کرده اند . مصرف کنندگان دردوران قرنطینه سعی کرده اند قهوه استارباکس یا خوراکی با شیر تبخیر میخک را در خانه تهیه کنند.

تجارت الکترونیکی نستلهNestlé در سه ماهه اول به خوبی پیش میرود

Nestlé

Nestlé ،Good food, good life

با فروش 40 درصدی، و تجارت علوم سلامت آن سود برد. زیرا مردم ویتامین ها و مکمل های بیشتری خریداری کردند.تقاضا برای شیرهای غنی شده باعث افزایش فروش لبنیات شد.

جون کاکس،تحلیلگر کپلر شورو ،بااشاره به بهبوددربازارهای درحال ظهور گفت:چه ضربه ای، این رقم قویترین رقم سه ماهه از سال2011 است. در حالی که برونو مونتین ، تحلیلگر برنشتاین ، این ارقام را “ضربان شگفت انگیز” توصیف میکند.

مطالب مرتبط
Coffee Watch ساعتی با«رایحه لطیف قهوه» از برند Lilienthal Berlin

سهام در نستله Nestlé،کمی بیش از 2 درصد در سال جاری ، 3.2٪ بالاتر بود و از بخش غذایی اروپا بهتر عمل کرد.  سازنده شکلات کیت کت و قهوه نسپرسو راهنمای فروش سالانه و میان مدت نستله Nestleرا تأیید کردند.

این شرکت انتظار داردرشدفروش موادغذایی ارگانیک،که نوسانات ارزی و خرید/ واگذاری را از بین می برد،امسال در مقابل 3.6٪ در سال 2020 افزایش یابد. فروش ارگانیک در سه ماهه اول 7.7٪ در مقایسه با 4.3٪ در مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

در یک توافق جمعی شرکت پیش بینی شد به راحتی رشد 3.3 درصدی نستله وافت  3.3 درصدی فروش مواد غذایی دانون در این هفته اعلام شود .Unilever به روزرسانی سه ماهه اول خود را در تاریخ 29 آوریل اعلام خواهد کرد.

قاره آمریکا و همچنین آسیایی که سال گذشته اولین قاره هایی بودند که درگیر این بیماری همه گیر شدند . رشد ویژه ای را نشان دادند. در حالی که اروپا رشد 4.4 درصدی را تجربه کرد.

قهوه بزرگترین عامل رشد Nestlé

نستله گفت: قهوه بزرگترین عامل رشد شرکت  بود . با تقسیم قهوه نسپرسو بیش از 17 درصد ، لبنیات تقریبا 16 درصد و مراقبت از حیوانات اهلی حدود 9 درصد افزایش یافت.

مشاغل خارج از خانه این گروه،که به رستوران ها،هتل ها وسفره خانه ها،غذا ونوشیدنی می فروشدنه به همان اندازه که در اوایل بیماری همه گیر بوداما با مشکلاتی روبرو شدند. در سه ماهه گذشته ، پس از افت بیش از 30 درصدی در سال گذشته ، فروش 11.6٪ کاهش داشت.

تجارت تغذیه نوزادان در چین به رشدخود بازگشت .اما با کاهش میزان زاد و ولد در جاهای دیگردنیا این بخش تحت فشار قرار گرفت.

مطالب مرتبط
تغییرات آب و هوایی می تواند پایان قهوه کلمبیایی را رقم بزند.

Nestlé درشکل گیری غذاهای بهداشتی وسلامتی وخارج شدن از مشاغل کم عملکرد،پیشرفت بیشتری درتغییر شکل نمونه کارهای  خودداشته است.

شرکت Nestléاخیراً برندآب آشامیدنی آمریکای شمالی خودرابه مبلغ 4.3 میلیارددلاربه شرکت One Rock Capital Partners فروخت.

همچنین تجارت شیر ​​بادام زمینی Yinlu خود را در چین  (یینلو  یکی از 10 بازیگر برتر صنعت کنسرو مواد غذایی و آشامیدنی در چین ) از بازار خارج کرد.

به گفته  اشنایدر تمرکز بیشترNestlé بر خریدها در سال جاری خواهد بود. این گروه اخیراً برند آب برتر Essentia را در ایالات متحده خریداری کرده است.

منبع : https://www.businesstoday.in

یک نظر در “نوشندگان قهوه ،در سه ماهه دهه گذشته با قدرت نستله را به جلو راندند .

  1. Ziba گفت:

    چقد جالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *