اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

کاهش وزن: دلایل شگفت انگیزی که قهوه سرعت کاهش وزن را افزایش می دهد

کاهش وزن با قهوه

این روزها مسئله کاهش وزن برای بسیاری از ما دغدغه روزانه شده است .در این پست ما تصمیم گرفته ایم فواید نوشیدن قهوه برای کاهش وزن با پشتوانه علمی را به شما ارائه بدهیم. از اینکه ما را در این پست همراهی میکنید کمال تشکر را داریم. برای دیدن محصولات کافه بی آر تی  به صفحه اینستاگرام ما  brtcoffee@ مراجعه کنید .

برای استفاده بهتر از امکانات سایت لطفا اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

 فواید نوشیدن قهوه برای کاهش وزن با پشتوانه علمی!

نوشیدن قهوه برای کاهش وزن

چه قبل از شروع کار میل به خوردن یک فنجان جو داشته باشید و چه اینکه برای شروع صبح های قهوه ای به قهوه سیاه وابسته باشید.نمی توان انکار کرد که قهوه تقویت کننده انرژی عالی و در عین حال یک مورد ترجیحی کم کالری است .

همچنین قهوه نوشیدنی دوستداران کاهش وزن و دارای مزایای زیادی است. تحقیقات ، طی سالها ، نشان داده اند که نوشیدن یک فنجان قهوه به طور منظم باعث کنترل وزن سالم در طولانی مدت می شود.

1 .قبل از تمرین یک نوشیدنی خوب درست کنید

کاهش وزن با قهوه

آنچه  قبل و بعد از تمرین دارید ، برای حفظ تناسب اندام شما مهم است. زیرا به بهبودی و کاهش چربی بدن کمک می کند. اگر به دنبال تقویت کننده انرژی برای تأمین انرژی در تمرین خود هستید،قهوه همان چیزی است که به آن نیاز دارید.
ناظران وزن ترجیح میدهند ، قهوه سیاه حداقل 30 دقیقه قبل از رفتن به یک تمرین نوشیده شود. انرژی زیادی ، تعریق بیشتر به شما می دهد و به کاهش سریع چربی کمک می کند .

مطالب مرتبط
تکنیک های تهیه قهوه ایروپرس با جیمز هافمن - قسمت سوم

 چگونه قهوه به کاهش وزن کمک می کند؟

کاهش وزن با قهوه

اگر فکر می کنید کالری تنها سود واقعی در اینجا است.منتظر بمانید تا دلایل دوستانه کاهش وزن بیشتری پیدا کنید که چرا باید منظم تر قهوه بنوشید.

 2. قهوه به سرکوب اشتها کمک می کند

کاهش وزن با قهوه

قانون شماره یک برای داشتن کاهش وزن ، سوزاندن کالری بیشتر از مقدار دریافتی و ایجاد کسری در دریافت کالری است.یکی از راه های انجام این کار این است که آگاهانه کربوهیدرات کمتری مصرف کنید. یا سهم متعادل تری از کربوهیدرات ها ​​بخورید . مهمتر از همه ، حذف موارد بی ارزش و بیهوده در رژیم غدایی است.

نوشیدن قهوه یکی از راه های انجام این کار است.  از نظر علمی ثابت شده است که مصرف کافئین در طول روز باعث کاهش انرژی و تخلیه معده می شود. به زبان ساده ، نوشیدن یک فنجان قهوه قبل از وعده های غذایی ممکن است شما را سیر کند و مقدار کمتری مصرف کند.

3. قهوه سوخت و ساز بدن شما را تقویت می کند

کاهش وزن با قهوه

کاهش چربی و کاهش وزن نیز می تواند تا حد زیادی به سرعت یا کند بودن متابولیسم بدن شما بستگی داشته باشد. در حالی که چندین روش طبیعی برای تقویت متابولیسم وجود دارد ، قهوه یکی از مواد غذایی عالی  در این زمینه است. مطالعات اخیر منتشر شده در مجله علوم غذایی و تغذیه ثابت کرده اند که کافئین ، به طور کلی برای تعادل BMI و سرعت بخشیدن به سرعت در متابولیسم کار می کند. مقدار زیادی از آن را می توان به آنتی اکسیدان های غنی بارگیری شده در آن نسبت داد.

مطالب مرتبط
 قهوه روده شما را فعال می کند

4. قهوه غنی از آنتی اکسیدان است

کاهش وزن با قهوه

کافئین اضافی ممکن است برای ما مضر باشد اما باید به یاد داشته باشیم که قهوه حاوی پروفیل های آنتی اکسیدانی غنی است. آنتی اکسیدان ها به خرد کردن رادیکال های آزاد (که مسئول تجمع چربی هستند) ، بازسازی سلول های جدید و همچنین عملکرد حیاتی بهینه کمک می کنند. به گفته کارشناسان ، پلی فنول ها  در کافئین وجود دارند ، بسیار دوستدار کاهش وزن هستند.

5 چه نوع قهوه را باید نوشید ؟

کاهش وزن با قهوه

پس از توضیح فواید نوشیدن قهوه برای کاهش وزن ، به یاد داشته باشید که این نوع قهوه در نوعی قهوه ای که دوست دارید بنوشید خلاصه می شود.

اگر ترجیح قهوه شما شامل قهوه هایی با  قند یا کف خامه ای است ، یک باره این ترجیح را تغییر دهید. برای کاهش چربی و سلامتی مطلوب ، نوشیدن قهوه سیاه یا قهوه سبز ایده آل است. اگر دوست دارید شیر اضافه کنید ، مقداری شیر (گیاهی یا معمولی) اشکالی ندارد. به خاطر داشته باشید که حداکثر 2-3 فنجان در روز بنوشید تا از مشکلات گوارشی و سایر عواقب ناشی از کافئین زیاد جلوگیری کنید.

شاد باشید .

منبع :https://timesofindia.indiatimes.com

2 نظر در “کاهش وزن: دلایل شگفت انگیزی که قهوه سرعت کاهش وزن را افزایش می دهد

  1. بازتاب: قهوه بولت پروف برای سلامتی ،چگونه طعم و مزایای این نوشیدنی را بهبود ببخشیم ؟ | brtcoffee.ir
  2. بازتاب: قهوه بولت پروف را بشناسید و طرز تهیه آن را یاد بگیرید. | brtcoffee.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *