اخبار قهوه, کمربند قهوه جهان, مزرعه قهوه

هوای سرد غیرمعمول در برزیل باعث افزایش قیمت قهوه می شود

یخبندانهای شدید هفته گذشته خسارات زیادی را به مزارع برزیل ، بزرگترین تولید کننده قهوه در جهان وارد کرده است . قیمت قهوه عربیکا روز دوشنبه ، پس از جهش تقریباً 20 درصدی در هفته گذشته ، 10 درصد افزایش یافت . و به بالاترین قیمت خود در حدود هفت سال گذشته رسید . هوای سرد غیرمعمول محصولات قهوه را در بزرگترین تولید کننده جهان ، برزیل تهدید می کند .

یخبندانهای شدید هفته گذشته به قسمت بزرگی از مزارع در کمربند اصلی قهوه برزیل آسیب رساند . پیش بینی می شود که یک توده هوای قطبی جدید در اواخر این هفته بر روی همان مناطق حرکت کند . سومین جبهه سرد شدید که امسال محصولات را تحت تأثیر قرار می دهد .

قهوه فروشی آنلاین بی آر تی را  همراه داشته باشید و به خواندن ادامه دهید.

درختان قهوه به یخ زدگی بسیار حساس هستند

Here is how C Arabica originated from a super plant 10,000 year ago

یخبندانهای شدیدو هوای سرد غیرمعمول  می تواند صدمات زیادی به درختان قهوه وارد کند و حتی ممکن است درختان را کاملا از بین ببرد. اگر یک مزرعه نیاز به کاشت مجدد درختان داشته باشد ، تولید درختان جدید حدود سه سال طول می کشد. برآوردهای اولیه آژانس تأمین مواد غذایی دولت برزیل Conab گفت که یخبندانهای هفته گذشته 150،000 تا 200،000 هکتار (370،658 تا 494،210 هکتار) از مزارع را تحت تأثیر قرار داده است . که حدود 11 درصد از کل منطقه محصول عربیکای کشور برزیل است. تاجر قهوه I & M Smith در به روزرسانی بازار با اشاره به یخبندانهای سخت 20 ژوئیه گفت: “این اولین بار از سال 1994 است که کشور برزیل چنین رویداد آب و هوایی را تجربه می کند” . قیمت معاملات آتی قهوه عربیکا در ICE روز دوشنبه به شدت افزایش یافت .با انعقاد قرارداد سپتامبر به قله 2.1520 دلار در هر پوند (حدود 4.73 دلار در هر کیلوگرم) ، بالاترین قیمت در ماه اول از اکتبر 2014 رسید.

برند های بزرگ قهوه در هفته های آینده مجبور به افزایش قیمت میشوند

“میزان خسارت هنوز مشخص نیست. با این حال ، تخمین ها اکنون بین 5.5 تا 9 میلیون کیسه (60 کیلوگرم یا 132 پوند) است . هفته گذشته از 2 میلیون به 3 میلیون در بازارهای جهانی بریتانیا رسیده است. “.سرژانت به محصول 2022 برزیل اشاره داشت . یک سال تولید خوب در سال 2022 برای برزیل در تعادل بخشی به عرضه جهانی مهم تلقی می شد.

معاملات آتی قهوه عربیکا از پایان ماه ژوئن حدود 35 درصد افزایش یافته است و این احتمال را می دهد که مارک های بزرگ در هفته های آینده مجبور به افزایش قیمت شوند.

مطالب مرتبط
آفات گیاه قهوه | کرم سیاه شاخه | سیکاداها | سوسک قهوه

استارباکس ، نستله و JAB هولدینگ ، که از بزرگترین پردازنده ها و خرده فروشی های قهوه در جهان هستند ، درخواست نظر در مورد تأثیرات احتمالی این صنعت و احتمال کاهش دسترسی در فصل آینده را رد کردند. بازیکنان کوچکتر قطعاً متضرر می شوند .  مصرف کنندگان نیز مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستند.

لوسیان کارنهیرو مندس ، شریک Cafe Carneiro ، یک روستر کوچک در برزیلی میگوید: “ما فقط تا سپتامبر سهام داریم. امسال سه بار قیمت ها را افزایش دادیم ، بدنبال حرکت بازاریم  ، اما اوضاع همچنان دشوار است. ”

وی گفت ، قیمت قهوه در برزیل از (77.30 دلار) در هر کیسه 60 کیلوگرم در دسامبر به تقریبا  (154 دلار) در این ماه افزایش یافته است ، اما تخمین زده می شود که برای افزایش بیشتر در حدود (192.59 دلار) باشد.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

برای آگاهی از جدیدترین محصولات و تخفیفات اینستاگرام مارا به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

زندگی خیلی کوتاه است برای قهوه بد

شاد باشید.

3 نظر در “هوای سرد غیرمعمول در برزیل باعث افزایش قیمت قهوه می شود

  1. Khatam گفت:

    چرا انقد قهوه گروووووون شد، بخاطر برزیل واقعا

    1. Ferika گفت:

      دلایل دیگه ای هم هست از جمله هزینه حمل ،سرمای برزیل و کرونا و …

  2. Coffeestore گفت:

    یعنی امسال قهوه گرون میشه باز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *