اخبار قهوه

Coffee Watch ساعتی با«رایحه لطیف قهوه» از برند Lilienthal Berlin

Coffee Watch

برند ساعت مستقر در برلین Lilienthal Berlin ،ساعت قهوه از تفاله های قهوه بازیافتی طراحی کرده است. این برند میگوید هنگام استفاده از این ساعت بوی قهوه را استشمام کنید. Coffee Watch ساخت Lilienthal Berlin در فهرست نهایی جایزه Dezeen Award 2022 قرار گرفته است.این ساعت دارای قابی است که از قهوه اختراع شده و توسط شریکش Kaffeeform ساخته شده است.  هسته این ساعت از فولاد ضد زنگ و بند آن از چرم طبیعی ست .

عکس نزدیک از ساعت قهوه

ساعت قهوه  طیف رنگی  مختلف از جمله ماکیاتو که قهوه ای روشن است عرضه می شود

Coffee Watchمحصولی از تفاله‌های قهوه بازیافتی

به گفته Lilienthal برلین، سالانه بیش از 20 میلیون تن تفاله قهوه ضایعاتی تنها در آلمان جمع‌آوری می‌شود.به همین دلیل این برند در تلاش برای کاهش این ضایعات، Coffee Watch را راه‌اندازی کند.

برای ایجاد کیس حاوی حرکت و صفحه، Kaffeeform از ضایعات قهوه استفاده می‌کند. این تفاله‌ها توسط پیک‌های دوچرخه از کافه‌های سراسر برلین جمع‌آوری می‌شوند. سپس در کارگاه‌ها خشک و برای پردازش مهیا می‌شوند.

ساعت قهوه ای با طرحی که از قهوه خبر داده شده است

استودیوی طراحی مستقر در برلین Lilienthal Berlin ساعتی با قاب از قهوه بازیافتی ساخته است

ساعت قهوه در طیف رنگی  مختلف

طراحی رنگ و بافت ساعت به گونه ای است که ظاهر و حس قهوه را شبیه به آن کند. بند این ساعت در طیف وسیعی از رنگ ها به نام های Americano، Expresso، Latte و Macchiato عرضه می شود. که از تیره تا قهوه ای روشن متغیر است.

این برند میگوید: ساعت قهوه دارای یک صفحه مینیمال به سبک باهاوس است که “اثر آفتابی ظریف” دارد . طراحی آن به گونه ایست که قوی و کاملاً قابل بازیافت باشد.

The dials of Coffee Watch

هسته این ساعت از فولاد ضد زنگ ساخته شده است

هدف از طراحی نه تنها تولید یک “ساعت زیبا”، بلکه توجه به upcycling به معنای بازچرخانی (زباله‌ها را به محصولی با کیفیت بالاتر تبدیل کردن) بود.

مطالب مرتبط
چرا دانه قهوه را رست میکنیم؟

لیلینتال برلین گفت: «ما در اینجا  کاری بیش از نمایش یک ساعت خوب انجام می دهیم.وقتی صحبت از محصولات سبک زندگی به میان می‌آید، پایداری هنوزدر مورد غذا، مد یا بسیاری از محصولات دیگری که هر روز می‌بینیم نقش مهمی بازی نمی‌کند. در صنعت ما، توسعه همه چیز کمی کندتر  است. و این دقیقاً همان چیزی است که می خواهیم تغییر دهیم.”

Coffee Watch در میان پروژه‌های فهرست نهایی جوایز Dezeen 2022 در دسته طراحی پوشیدنی قرار دارد که در آن با پروژه‌هایی از جمله Tenuto 2، یک ویبراتور پوشیدنی که برای مقابله با اختلال نعوظ طراحی شده است ، و پمپ سینه Elvie Stride رقابت خواهد کرد .

شاد باشید و برقرار

اینستاگرام ما را دنبال کنید و از اخبار و تخفیفات و محصولات جدید ما باخبر بشید : Brtcoffee.ir@

برای خواندن مقالات بیشتر و دریافت امکانات بیشترسایت اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

قهوه کرج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *