اخبار قهوه

هزینه قهوه خود را با 10 روش زیر کم کنید

هزینه قهوه

دانستن این 10 نکته عالی به شما کمک میکند که روش های مدیریت هزینه قهوه را در خانه پیدا کنید. و از یک نوشیدنی عالی در صبحانه لذت می برید بدون اینکه بودجه خود را نادرست هزینه کنید از فنجان قهوه غنی و خوشمزه ما بهره مند شوید.

برای استفاده بهتر از امکانات سایت لطفا اپلیکیشن قهوه آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

با اضافه کردن خامه مرغوب و خوشمزه خانگی به دانه های وانیلی قهوه از یک فنجان قهوه لذت ببرید.

وقتی از این نوشیدنی خوشمزه و تیره همراه با یک قاشق چای خوری شیر صحبت می کنیم، تماما عشق بنوشید. قهوه یعنی عشق ،نوشیدنی عاری از نفرت.

10روش برای صرفه جویی در هزینه های قهوه

10 روش برای صرفه جویی در هزینه قهوه

  • دانه های قهوه را به صورت عمده خریداری کنید.

به جای خرید یک پوند از فروشگاه مواد غذایی محلی ، یا 50 پوند به صورت عمده برای تازه ترین و مقرون به صرفه ترین فنجان قهوه ، 2-5 پوند قهوه از Costco (ترکیب جنگل های بارانی Costco را دوست داریم) یا Sams بخرید.

  • دانه های خود را خرد کنید.

“همه” می دانند که قهوه تازه آسیاب شده طعم بهتری دارد ، درست است؟ دلیل این امر این است که دانه های کامل نسبت به قهوه آسیاب شده تازه تر می مانند.

با خرید قهوه آسیاب شده با موارد زیر مواجه خواهید شد:

قهوه آسیاب شده ای که خریداری کرده اید برای چند روز عالی است و پس ازگذشت چند روز قهوه شما کیفیت قبل را نخواهد داشت به تصور شما قهوه مقصراین عدم کیفیت است ، فکر می کنید قهوه خراب شده وآن را دور می ریزید.

مطالب مرتبط
 قهوه روده شما را فعال می کند

در این مواقع ما چه کرده ایم؟ به معنای واقعی پولمان را دورانداختیم! که در طولانی مدت هزینه زیادی به ما اضافه می کند.

طراوت قهوه خود را با خرید دانه های کامل (به صورت عمده) حفظ کنید.

خودتان آنها را با یک دستگاه آسیاب ساده خرد کنید ، مجبور نیستید دستگاه زیبا و گران قیمت تهیه کنید.

  • قهوه را دوباره خرد کنید.

خواه دانه های کامل (که امیدوارم این تصمیم را گرفته باشید) و خواه قهوه از قبل آسیاب شده خریداری کرده اید ، قهوه را دوباره خودتان آسیاب کنید. بهترین فنجان قهوه از گرانول های عالی قهوه تهیه می شود.

  • خودتان قهوه را اندازه بگیرید.

برخی از آسیاب های قهوه تنظیماتی دارند که به شما اجازه می دهد تعداد فنجان قهوه را تعیین کنید و چرخ این آسیاب ها دانه های قهوه را به اندازه تعداد فنجان های تعیین شده شما آسیاب می کنند.

مطمئن شوید که آسیاب شما دقیق اندازه گیری می کند. گاهی آسیاب شما برای 10 فنجان تنظیمات قرار داده شده اما 5 قاشق غذاخوری اضافی به شما می دهد.آیا فکرمیکنید 5 قاشق غذاخوری واقعا مهم نیست؟

  • هر روز قهوه را آسیاب نکنید

در وقت صرفه جویی کنید و دانه ها را آنقدر آسیاب کنید که برای سه روز شما کافی باشد. وقتی آسیاب تمام شد ، میتوانید از یک ظرف قدیمی برای اندازه گیری استفاده کنید.

  • دستگاه آسیاب را مرتباً تمیز کنید

تمیز نگه داشتن دستگاه آسیاب از مسدود شدن، به معنای داشتن دستگاه کارآمدتری است که ماندگاری بیشتری خواهد داشت ودر این صورت فنجان قهوه بهتری به شما می دهد.

  • به میزان نیازتان قهوه در دستگاه قهوه ساز درست کنید

مشخص کنید که واقعاً چه مقدار قهوه مصرف می کنید و سپس همان مقدار را تهیه کنید. همیشه می توانید فنجان های بیشتر دم کنید و در هزینه قهوه تان صرفه جویی بسیار زیادی میشود!

مطالب مرتبط
پور اور بهترین دم آور قهوه، دم کردن قهوه با Pour over

این ایده که قهوه تازه دم کرده امروز طعم بهتری از قهوه دم کرده دیروز دارد ، همیشه درست نیست. تنها تفاوت شان در این است که قهوه امروز گرم است! راه حل چیست؟ قهوه دیروز را نگه دارید و آن را دوباره گرم کنید. به همین سادگی!

  • قهوه مانده را در یخچال قرار دهید

اگر گرم کردن مجدد قهوه دیروز جذاب به نظر نمی رسد ، به قرار دادن آن در یخچال فکر کنید. یک قهوه یخ زده آماده خواهید داشت (که بسیار ارزان تر از لاته یخ زده کافی شاپ است).

  • فریز کردن قهوه دم کرده

در یخچال قهوه سرد است ،اما راهی وجود دارد که آن را طولانی تر نگه داشت ؟ ، بله تکه های یخ قهوه تهیه کنید.
قهوه باقیمانده را در سینی های یخ بریزید ، تا یخ بزنند. قهوه یخی خوشمزه خواهید داشت که با گذشت ساعت ها آب نمی شود.

منبع:dontwastethecrumbs.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *