آموزش قهوه, اخبار قهوه

اعداد روی قهوه جوش به چه معناست؟

خرید دریپر طلقی وی60

خواه تازه وارد دنیای قهوه شده باشید یا از زمانی که به یاد دارید طرفدار قهوه اید، ممکن است برایتان جالب باشد که اعداد روی قهوه جوش نشان دهنده چیست. مطمئناٌ برای هر قهوه‌نوشی این سوال پیش می آید . آیا جواب برایتن مهم است؟ بله ! ماقصد داریم بهترین فنجان قهوه ممکن را درست کنیم و برای انجام این کار، باید اطلاعات زیادی داشته باشیم  . با قهوه آنلاین بی آر تی همراه باشید ،تا هر روز اطلاعات بیشتری در مورد دنیای قهوه به شما بدهیم.

با نگاهی به قهوه ساز خود، متوجه اعداد بالای ظرف می شوید. این اعداد به این دلیل وجود دارند تا به ما بگویند چقدر قهوه درست کنیم؟ چه واحد اندازه گیری استفاده شود؟ آیا اعداد روی یک قوری قهوه نشان دهنده فنجان یا اونس هستند؟ اعداد به تعداد فنجان ها اشاره دارد، اما در اینجا نکته ای وجود دارد. بیایید نگاهی عمیق‌تر به این اعداد داشته باشیم و تا بدانیم این اعداد به چه معناست. با نصب اپلیکیشن ما و همراهی با قهوه بی آر تی یک فنجان قهوه عالی درست کنید.

یک فنجان قهوه چه اندازه است؟

اندازه فنجان بسته به کشور متفاوت است. در ایالات متحده فنجان استاندارد 8 اونس، فنجان کانادا 7.6 اونس، و در ژاپن، یک فنجان استاندارد برابر با 6.7 اونس است. با این حال، وقتی صحبت از قهوه جوش می شود، این اندازه گیری کمی متفاوت است. اعداد روی قهوه جوش ممکن است در فنجان باشد، اما اندازه استاندارد 8 اونس نیست. این واحدها در 1 فنجان برابر با 6 اونس اندازه گیری می شوند.

مطالب مرتبط
اسپرسو ساز قابل حمل همراه خوب شما در جاده و سفر

coffee in a white cup with coffee beans

چرا این اندازه گیری ها متفاوتند؟

ممکن است تعجب کنید که چرا قوری های قهوه به اندازه یک فنجان استاندارد اندازه گیری نمی شوند. این موضوع به دلیل مقدار قهوه آسیاب شده ای است که هنگام تهیه یک قوری قهوه ،استفاده می کنید. در واقع این اعداد روی قهوه جوش نشان دهنده اندازه سرویس هستند، نه اندازه گیری استاندارد. اگر قهوه درست می‌کنید و از 8 اونس آب در هر فنجان استفاده می‌کنید، قهوه‌تان ضعیف‌تر می‌شود و طعم آن عالی نخواهد بود . اگر میخواهید  6 فنجان قهوه درست کنید، به ازای هر علامت 6 فنجان روی قوری ، به 6 فنجان قهوه که معادل 12 قاشق غذاخوری است، نیاز دارید. در این صورت یک فنجان قهوه عالی خواهید داشت و از داشتن فنجان هایی که طعمی ضعیف تر یا خیلی قوی هستند جلوگیری می کنید.

Clean Mr. Coffee

فنجان های قهوه 6 یا 8 اونس هستند؟

اکنون که می دانید اندازه های قوری قهوه برابر با 6 اونس است، ممکن است تعجب کنید که فنجان ها و لیوان های قهوه شما چقدر بزرگ هستند. پاسخ به این سوال این است که ماگها ی (فنجان )قهوه متفاوت هستند. اگر عاشق قهوه هستید و از یک ماگ (فنجان) بزرگ قهوه لذت می برید، باید بدانید اندازه آن بزرگتر از یک فنجان معمولی است.

اگر آبی را که در قهوه‌سازتان می‌ریزید به درستی اندازه بگیرید و قهوه خود را متناسب با آن اندازه بگیرید، تفاوت زیادی در طعم قهوه متوجه نمی‌شوید. یک قهوه جوش استاندارد 12 فنجانی 60 اونس قهوه را در خود جای می دهد. اگر فنجانی که از آن می نوشید یک فنجان استاندارد 8 اونسی است، یک قوری کامل قهوه کمی بیش از 7 فنجان برای لذت بردن از قهوه در اختیار شما قرار می دهد.

مطالب مرتبط
گرانیتا قهوه یک دسر ایتالیایی لذت بخش برای روزهای تابستانی

هر اونس معادل چند گرم است؟

اونس دارای انواع گوناگونی می‌باشد که هر یک از آن‌ها دارای وزنی مختص خود بوده و با دیگری متفاوت است. اونس معمولی در دستگاه وزنی بین‌المللی وزنی معادل یک شانزدهم پوند، 400 ارزن و یا 28/349523125 گرم دارد. واحد اونس معمولی یک واحد بسیار رایج در ایالات متحده آمریکا می‌باشد و این در صورتی است که استفاده رسمی از آن در بریتانیا در سال 2000 میلادی به پایان رسیده است، اگرچه همچنان به صورت غیر رسمی از آن در بریتانیا استفاده می‌شود.

زندگی خیلی کوتاه است برای داشتن  قهوه بد

از همراهی شما سپاسگزاریم.اینستاگرام ما را دنبال کنید و از اخبار و تخفیفات و محصولات جدید ما باخبر بشید : Brtcoffee.ir@

شاد باشید.

 

 

یک نظر در “اعداد روی قهوه جوش به چه معناست؟

  1. Coffee rio گفت:

    جالب بود دمتون گرم بااین پستای خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *