آموزش قهوه, اخبار قهوه, نوشیدنی گرم

اسپرسو ساز قابل حمل همراه خوب شما در جاده و سفر

The Best Portable Espresso Makers

با این ماشین های دستی  کوچک یک فنجان اسپرسو عالی در جاده یا هر جای دیگر درست کنید.
اسپرسو را جدی بگیریم.
به لطف دنیای دستگاه های اسپرسو ساز قابل حمل ، فهمیدیم که چگونه هر جا که می رویم اسپرسوی عالی درست می کنیم.

برای استفاده بهتر از امکانات سایت لطفا اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

Brtcoffee برخی از بهترین دستگاه های لاته و کاپوچینو ، بهترین دستگاه های اسپرسو ساز قابل حمل و بهترین دستگاه های تولید دم سرد را مورد بررسی قرار داده است . اما ما می خواهیم چند روش برای تهیه اسپرسوی عالی در جاده یا  اردو را با شما به  اشتراک بگذاریم.
ساخت اسپرسوی مناسب چالش برانگیز است. شاید فکر کنید انجام آن بدون برق یا ماشینهای بزرگ ممکن نباشد .

1. به طور کلی بهترین

اسپرسو ساز نانو پرسو Nanopresso

اسپرسو ساز

نانو پرسو Nanopresso  یک دستگاه اسپرسو ساز قابل حمل است که بهترین تعادل را بین سهولت استفاده ، قابلیت حمل و سلیقه ایجاد می کند. تقریباً از هر نوع قهوه، اسپرسوی خوبی استخراج می کند. تلخی بسیار کمی دارد .طراحی جمع و جور آن به این معنی است ،که شما می توانید آن را در کوچکترین کیف ها قرار دهید .در هر کجا که باشید اسپرسوی عالی داشته باشید.

چند نکته برای به دست آوردن بهترین روش استخراج: قهوه خود را خیلی ریز خرد نکنید – به جای پودر به نمک سفره فکر کنید – و دستگاه را از قبل گرم کنید. برای گرم کردن ، فقط آب گرم را از داخل پمپ کنید .متعصبان اسپرسو استدلال می کنند که شما نباید بیش از یک بار در ثانیه پمپ کنید ، اما از نظر ما هیچ  تفاوتی  در زمان پمپاژ وجود ندارد.برای پمپاژ آب مقدار کافی فشار لازم است.

مطالب مرتبط
شیر جو دو سر استارباکس سرانجام در سراسر کشور آمریکا موجود است

2. اسپرسوی با بهترین مزه

Flair Signature

اسپرسو ساز

Flair دستگاه اسپرسو ساز قابل حمل کمترین قابلیت حمل  را در بین دستگاههایی که در اینجا بررسی می کنیم،دارد . بسته بندی آن تقریباً در اندازه لپ تاپ است که حدود 2 اینچ ضخامت دارد ، اما سنگین است.در یک پیشخوان آشپزخانه بین سفرها عالی به نظر می رسد .اما  آنچه بیش از قابلیت حمل آن  مهم است کیفیت اسپرسوی دریافتی شماست. با این دستگاه بهترین استخراج نسبت به هر دستگاهی را خواهید داشت.

استفاده از Flair Signature ساده است. فرآیند استفاده از آن را می توانید در راهنمای فیلم این شرکت در زمینه تهیه محصول مشاهده کنید. همچنین  تمیز کردن  آن فقط با بیرون ریختن اسپرسو و شستشوی فیلتر پورتافیل انجام می شود.

Flair Signature را با قیمت 239 دلار در آمازون یا Flair Espresso میتوانید خریداری کنید.

3. بهترین برای اجاق گاز Stovetop

9Barista

اسپرسو ساز

تعداد کمی از دستگاه اسپرسو ساز قابل حمل ، به اندازه 9Barista ، هوشمندانه عمل کرده اند. این دستگاه تنها  اسپرسوساز برای اجاق گاز است که ما از آن مطلع هستم که در واقع به 9 بار (فشار مورد نیاز شما برای اسپرسوی واقعی) می رسد  .

طراح آن یک مهندس جت است . این طرح دو جداره آب جوش را به دام می اندازد تا فشار به 9 بار برسد. در این  زمان ، یک دریچه آزاد کننده باز می شود و یک سیم پیچ آب را به سمت بالا هدایت می کند . قبل از اینکه به  قهوه ی اسپرسو فشار داده شود آب را کمی خنک می کند. و در نهایت به داخل فنجان خارج شود. اگردرست عمل کنید ، نتیجه کار خوشمزه خواهد بود .

مطالب مرتبط
قهوه بولت پروف ،چگونه طعم و مزایای این نوشیدنی را بهبود ببخشیم ؟

 9Barista برای قابلیت حمل بسیار خوب ساخته شده است . اما وزن آن بیش از سه پوند است. اما برای یک آپارتمان کوچک با فضای پیشخوان آشپزخانه محدود ، یا برای سفرهای RV (سفر با ماشین کاروان) که نقشه کشیده اید ، عالی است.
عیب اصلی این دستگاه ، جدا از قیمت ، این است که شما باید قبل از باز کردن منتظر بمانید تا خنک شود تا یک بار دیگر قهوه شما دم بکشد. می توانید قهوه خود را آسیاب کرده و آماده کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.  بله ، این دستگاه گران است . اما با توجه به کیفیت ساخت و مواد موجود ، غیر منصفانه به نظر نمی رسد.

4. غیرمعمول ترین

Uniterra Nomad (300 دلار)

اسپرسو ساز

Uniterra Nomad قابل حمل ترین دستگاه اسپرسو ساز قابل حمل نیست ، هرچند از فلیر Flair کوچکتر و سبک تر است. این دستگاه با داشتن ظاهری شبیه به یک قطعه کوچک هنری فلزی که روی میزتان نشسته و  یک اسپرسوی عالی و خامه ای برای شما بیرون می کشید.

Nomad که از یک کمپین Kickstarter رشد کرده است . بیشتر از فلز جامد ساخته شده است ، از سایر گزینه های دیگر که کمبود آن وجود دارد محکم بودن آن را احساس  می کنید . همچنین تنها دستگاهی است که شامل یک دستکاری مناسب ، سنگین و با کیفیت برای فشار دادن قهوه به طور مساوی است. همیشه باید از دانه های قهوه با کیفیت بالا استفاده کنید – هیچ چیز به اندازه دانه های خوب و تازه تفت داده شده اسپرسو شما را بهبود نمی بخشد.

5. بهترین مورد برای پیاده روی و اسپرسو آب سرد

Cafflano Kompresso (86 دلار)

اسپرسو ساز

Cafflano Kompresso سبک ترین اسپرسوساز  در این جمع و همچنین تمیزترین آن هاست و آن را برای کوله پشتی ایده آل می کند.

مطالب مرتبط
قهوه اندونزی | جاوا | قهوه جهان

این دستگاه به کمپرسور هیدرولیک دستی متکی است تا آب را از طریق فشار خارج کرده و اسپرسو استخراج کند. نتایج می تواند بهترین فنجان اسپرسو یا بدترین مورد در بین این انتخاب ها باشد . برای درست کردن آسیاب  به دانه تازه و با کیفیت بالا و زمان نیاز دارید. اگر خیلی آسیاب کنید در نهایت با یک قهوه آبکی روبرو خواهید شد. خیلی ریز آسیاب کنید و مجبور خواهید شد از کل وزن بدن خود برای استخراج استفاده کنید. اما وقتی نقطه شیرین را پیدا کردید ، می توانید 3/8 اینچ کرم خوب و یک شات کاملاً آرام بگیرید.برخلاف  دستگاه های دیگر ، Kompresso یک شات دم سرد نیز ایجاد می کند.

منبع :https://www.wired.com

از همراهی شما سپاسگزاریم . آخرین اخبار ،محصولات، تخفیفات را در اینستاگرام مابه آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

شاد باشید.

3 نظر در “اسپرسو ساز قابل حمل همراه خوب شما در جاده و سفر

  1. بازتاب: قهوه مکزیکی سرد و طرز تهیه آن ،یک شات تند شیرین | brtcoffee.ir
  2. Marjan گفت:

    خیلی اخبارهاتون رو میخونم، خیلی جالب بود

    1. qasem brt گفت:

      ممنون از لطفتون. باعث خوشحالی ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *