آموزش قهوه, اخبار قهوه

قهوه یا اسپرسو؟ کدام نوشیدنی محبوب تر است؟

قهوه یا اسپرسو؟ کدام نوشیدنی محبوب تر است؟

قهوه محبوب ترین نوشیدنی در جهان است. در سراسر دنیا میلیون ها نفر روز خود را با یک فنجان قهوه داغ شروع می کنند تا احساس نشاط کنند و برای تمام کارهای سخت در طول روز آماده شوند. قهوه با استفاده از دانه های قهوه یا پودر قهوه آسیاب شده تهیه می شود.

برای استفاده بهتر از امکانات سایت لطفا اپلیکیشن قهوه آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

با این حال ، اگر به کافه بروید ، با انواع مختلفی از قهوه مانند اسپرسو ، کاپوچینو ، لاته ، موکا ، آمریکنو و … روبرو خواهید شد. افرادی که از این نامگذاری های مختلف آگاهی ندارند هنوز گیج هستند و نمی توانند تصمیم بگیرند کدام یک ، یک فنجان قهوه یا اسپرسو را سفارش دهند.

در این مقاله سعی شده تفاوت قهوه و اسپرسو به زبان ساده روشن شود. جالب اینجاست که دستگاهی به نام دستگاه اسپرسو نیز وجود دارد که قهوه اسپرسو را برای افراد درست می کند.

قهوه چیست؟

قهوه یک نام عمومی برای نوشیدنی هایی است که با استفاده از دانه های قهوه آسیاب شده درست می شود. قهوه اساسی با افزودن آب گرم به دانه های قهوه آسیاب شده یا پودر قهوه تهیه می شود.

به راحتی می توانید آب گرم را به مقدار مناسب قهوه بمالید. افزودن شکر یا شیر و مقدار شکر و شیر اضافه شده یک اولویت شخصی است. وقتی شیر را به قهوه اضافه نمی کنید ، این قهوه سیاه شناخته می شود. این نوعی قهوه است که فرد می تواند در خانه درست کند.

مطالب مرتبط
یک فنجان قهوه در اتیوپی چه جایگاهی دارد؟

انواع دیگری مانند قهوه فوری ، فیلتر قهوه وجود دارد که ما در خانه از آنها استفاده می کنیم. دستگاه های قهوه نیز وجود دارند که تهیه قهوه را آسان می کنند.


اسپرسو چیست؟

اسپرسو نوعی قهوه در میان ده ها قهوه ساخته شده در فرهنگ های مختلف است و با نام های مختلف شناخته می شود. قهوه اسپرسو با فنجان قهوه ای که معمولاً درست می شود متفاوت است زیرا با استفاده از یک فناوری خاص درست می شود. اسپرسو تنوع بسیار مهمی در تکنیک های ترکیب و ترکیب است.

قهوه مورد استفاده نیز تصفیه شده تر از آن است که بیشتر ما در خانه استفاده می کنیم. بسیار مهم است که بدانید اسپرسو ماده اصلی تهیه انواع مختلف قهوه برای آن ماده است.

تمام تفاوت در تهیه قهوه و اسپرسو ساده توسط دستگاه اسپرسو ایجاد می شود. برای تهیه اسپرسو ، قهوه آسیاب شده به یک قهوه متراکم فشرده می شود و آب گرم از طریق این پنبه تحت فشار زیاد مجبور می شود و عصاره ای به نام اسپرسو تولید می شود.

این فرآیند با فشار و درجه حرارت صحیح منجر به نوعی عطر و طعم می شود که تولید مجدد آن در خانه دشوار است.همانطور که مشاهده می کنید جالب است بدانید که از آب گرم در نوشیدنی های غلیظ اسپرسو استفاده می شود. همانطور که نوشیدنی ها را متمرکز می کند ، یک فنجان اسپرسو نسبت به یک فنجان قهوه معمولی بسیار قویتر است.

در حالی که در بعضی از کشورها اسپرسو نوعی قهوه است که معمولاً به مشتری ارائه می شود ، خواه آن را سفارش دهند یا نه ، در کشورهای دیگر قهوه دم کرده یا فیلتر قهوه قهوه ای است که تهیه و برای مشتریان سرو می شود.

مطالب مرتبط
شیر قهوه | شیر | شیمی شیر

 

تفاوت قهوه و اسپرسو چیست؟

• به ساده ترین اصطلاح ، قهوه نوشیدنی است که از دانه های قهوه با عبور آب داغ از روی آنها تهیه می شود در حالی که اسپرسو نوع خاصی از قهوه است که با عبور آب گرم تحت فشار روی قهوه نرم و نرم تهیه می شود و نوشیدنی های غنی و غلیظی از آن قهوه تولید می شود عاشقان در سراسر جهان دوست دارند.

• هر اسپرسو قهوه است ، اما همه قهوه ها اسپرسو نیستند.

• زمان دم کشیدن اسپرسو بسیار کمتر از نوشیدن قهوه ساده است. دستگاه های اسپرسوی مجلسی که در 15 زمان و در هیچ زمان 15 جو تحت فشار تولید می کنند.

• یک فنجان اسپرسو گرانتر از قهوه قطره ای است زیرا به دما و فشار بسیار بالایی نیاز دارد و از دستگاه گران قیمت برای تهیه آن استفاده می شود.

• اسپرسو محبوب ترین و سریع ترین قهوه ای است که توسط دوستداران قهوه در سراسر جهان مصرف می شود.

3 نظر در “قهوه یا اسپرسو؟ کدام نوشیدنی محبوب تر است؟

  1. بازتاب: نحوه استفاده از اسپرسو ساز Stovetop - دستورالعمل تهیه قهوه خوشمزه موکا پات | brtcoffee.ir
  2. بازتاب: پور اور بهترین دم آور قهوه،با نحوه درست کردن قهوه با Pour over در خانه آشنا شوید! | brtcoffee.ir
  3. بازتاب: اسپرسو ساز قابل حمل همراه خوب برای جاده و کمپینگ شما | brtcoffee.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *