آموزش قهوه, اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

قهوه بولت پروف ،چگونه طعم و مزایای این نوشیدنی را بهبود ببخشیم ؟

در دوران اخیر ، رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن و سلامتی عمومی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کتوژنیک یک رژیم کم کربوهیدرات است . در آن می توانید غذاهای پرچرب با مقداری پروتئین و مقدار ناچیزی کربوهیدرات مصرف کنید.چیزی که طرفداران کتو را عاشق این رژیم کرده است ،  استفاده از قهوه بولت پروف است . با این حال ، رژیم گیرندگان کتو خامه یا شکر را به قهوه مورد علاقه خود اضافه نمی کنند.

اینجا در قهوه فروشی آنلاین بی آرتی ما قصد داریم چند روش برای افزودن کمی پیچش به نوشیدنی کافئین دار مناسب کتو را آموزش دهیم .با ما همراه باشید.

قهوه کتو چیست؟

قهوه کتو ، که به قهوه بولت پروف  نیز معروف است ، دارای کره ساده ، روغن نارگیل یا کره شفاف است که به آن افزوده میشود .به گفته طرفداران این ، به سوزاندن موثرتر چربی بدن کمک می کند. ممکن است در ابتدا ناخوشایند به نظر برسد . اما اگر قهوه کتو درست تهیه شود ، می تواند طعم خوبی داشته باشد. همچنین این نوشیدنی  توسط رژیم گیرانی که از ناشتایی متناوب پیروی می کنند ، مصرف می شود .  زیرا قهوه می تواند منبع انرژی خوبی باشد و به سیری  شما کمک می کند.

چگونه طعم بولت پروف را خوب کنیم

افزودن روغن به قهوه میتواند بسیار ناخوشایند به نظر برسد .اما دستورالعمل های زیادی وجود دارد که این اطمینان را به شما می دهند که قهوه کتو شما طعم دلپذیری داشته باشد .ترفند این دستورالعمل ها این است که از مواد سالم و مفید برای افزایش طعم و بافت استفاده کنید .

مطالب مرتبط
Grounds for Health حراجی بشر دوستانه و سخاوت صنعت قهوه

کافه بی آر تی  چند دستورالعمل را به شما ارائه می دهد  که بتوانید قهوه کتو یا قهوه بولت پروف را لذت بخش تر کنید:

طعمی با وانیل

اگر گیاهخوار هستید یا به لبنیات ، گلوتن یا تخم مرغ حساسیت دارید ، می توانید این خامه را امتحان کنید که نه تنها طعم شگفت انگیزی دارد ، بلکه دوستدار کتو نیز می باشد.

برای یک وعده 30 میلی لیتری قهوه بولت پروف ، به ¾ فنجان خامه نارگیل ، ¾ فنجان آب ، یک قاشق چای خوری عصاره وانیل و 1/2 قاشق چایخوری استویا (یک شیرین کننده بدون کالری )نیاز دارید.

روغن نارگیل برای افزودن چربی و کالری اضافی به نوشیدنی شما بهترین  و منبع عالی ویتامین ها ، مواد معدنی ، مس ، فولات و پتاسیم است. شما می توانید طعم بهشتی خواص وانیلی را بدون نیاز به کاهش رژیم غذایی دریافت کنید.

برای دوستداران کاپوچینو

در حالی که این دستور تهیه دارای محتوای چربی بالا نیست ، اما هنوز خوشمزه و سالم تر از یک کاپوچینو سنتی است. کافی است نصف فنجان شیر نارگیل تهیه کرده و با استفاده از دستگاه کف شیر آن را کف کنید. بعد از آماده شدن شیر ، نصف فنجان اسپرسو درست کنید و سپس شیر داغ را به آن اضافه کنید. کف را با استفاده از کاردک یا چاقو نگه دارید. به ریختن ادامه دهید تا یک سوم فنجان خالی شود. سپس می توانید کف باقی مانده را روی آن اضافه کنید.

یخ و آووکادو

در اینجا تفسیری از قهوه سرد کلاسیک به شما ارائه میشود ، اما با مواد مفید! به آن شیک پروتئینی قهوه سرد می گویند( iced coffee protein shake) و یک نوشیدنی عالی قبل از تمرین ،زیر ا پر از مواد مغذی مناسب است. برای تهیه این نوشیدنی جادویی ، به نصف فنجان آب سرد ، ¼ شیر دلخواه ، نصف آووکادوی منجمد ، یک پیمانه پودر پروتئین و سپس در نهایت مقداری یخ نیاز دارید. همه مواد را با هم مخلوط کنید و شیک شما آماده است.

ما می گوییم تنها کمی خلاقیت لازم است تا طعم قهوه کتویا قهوه بولت پروف را تغییر دهید.

از همراهی شما سپاسگزاریم. برای آگاهی از جدیدترین محصولات و تخفیفات اینستاگرام مارا به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط
مهارت های ارزیابی حسی | حس بویایی | حس چشایی

زندگی برای داشتن قهوه بد خیلی کوتاه است .

شاد باشید.

 

 

 

4 نظر در “قهوه بولت پروف ،چگونه طعم و مزایای این نوشیدنی را بهبود ببخشیم ؟

  1. بازتاب: 6 علامت حساسیت به کافئین که باید مراقب آنها بود | brtcoffee.ir
  2. بازتاب: قهوه و هیدراته ، آیا قهوه مایع محسوب می شود؟قهوه به هیدراته بدن شما کمک میکند؟ | brtcoffee.ir
  3. قهوه فروشی گفت:

    چقد جالب بود افرین بهتون

  4. 9125695922 گفت:

    عالیه تولید محتوا تون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *