آموزش قهوه, اخبار قهوه

بیبی‌چینو (babyccino) چیست و چرا کافی‌شاپ‌ها آن را سرو می‌کنند؟

گرچه کودکان به‌هیچ‌وجه بزرگ‌ترین جمعیت مصرف‌کننده قهوه در کافی‌شاپ‌ها نیستند، امابخش غذا و نوشیدنی کودک دوره‌ای از رشد چشمگیر خود را سپری می‌کند. جدای از ادامه بحث در مورد اینکه چه زمانی باید کودکان را با قهوه آشنا کرد (پست بعدی ما درمورد این موضوع خواهد بود)، ما شاهد هستیم که والدین بیشتر و بیشتر کودکان را به کافی شاپ می آورند. هنگامی که والدین کودکان را همراه میکنند، در بسیاری از موارد، بیبی‌چینو (babyccino) بدون کافئین یک انتخاب محبوب برایشان خواهد بود.

بیبی‌چینو چیست و چرا کافی‌شاپ‌ها باید آن را سرو کنند؟

 برای کسب اطلاعات بیشتر با قهوه فروشی آنلاین  ادامه دهید.

بیبی‌چینو (babyccino)

BABYCCINO از کجا آمده است؟

برخی از متخصصان قهوه معتقدند که babyccino برای اولین بار در آمریکای شمالی سرو شد، جایی که گاهی اوقات به عنوان فوم شیر شناخته می شود.

با این حال، بسیاری از مردم موافقند که این اصطلاح اولین بار در استرالیا زمانی که این نوشیدنی در منوی کافی شاپ ها در اوایل دهه 2000 ظاهر شد، ابداع شد. در واقع، این کلمه به طور رسمی در سال 2016 به فرهنگ لغت ملی استرالیا اضافه شد. زیرا بخش مهمی از فرهنگ قهوه این کشور در نظر گرفته می شود.

امروزه، بسیاری از کافی‌شاپ‌ها در سرتاسر جهان بیبی‌چینو (babyccino) سرو می‌کنند. اما با توجه به اینکه در بازارهای عمده مصرف قهوه بسیار برجسته‌تر است ولی همیشه در منوها قابل مشاهده نیست.

به عنوان مثال، استارباکس به طور رسمی این نوشیدنی را در وب سایت خود لیست نمی کند، اما می توان آن را خارج از منو در بسیاری از فروشگاه های استارباکس  سفارش داد  و گاهی اوقات رایگان است.

Costa Coffee نیز بیبی‌چینو (babyccino) ارائه می دهد که معمولاً با یک تکه شکلات یا مارشمالو  عرضه می شود. همانند Starbucks، Costa ابتدا 1 پوند (1.22 دلار آمریکا) برای این نوشیدنی دریافت کرد، اما از سال 2018، این شرکت نیز آن را به صورت رایگان سرو می کند.

Babyccinos را می توان در منوهای مک کافه نیز یافت، اما این گزینه منو به منطقه بستگی دارد.

بیبی‌چینو (babyccino)

چگونه بیبی‌چینو‌ را تهیه کنید؟

برخلاف بیشتر نوشیدنی‌هایی که در کافی‌شاپ‌ها سرو می‌شوند، بیبی‌چینو فقط حاوی یک ماده اصلی است – شیر بخار پز.

هیچ دستور العمل رسمی برای بیبی‌چینو وجود ندارد، اما این نوشیدنی بدون توجه به اینکه در کجای دنیا سرو می‌شود مشابه است. به گفته موسسه باریستا، دستور اولیه به شرح زیر است:

  • 60 میلی لیتر کف شیر را در یک فنجان اسپرسو بریزید.
  • نوشیدنی را با پودر کاکائو یا دارچین بپاشید.
  • روی بیبی‌چینو را با مقداری مارشمالو و یک تکه شکلات تزئین کنید.
مطالب مرتبط
کرم برگ قهوه | کنه قرمز | کرم سفیدشاخه |قسمت دوم

دیربلا بارون صاحب Signal Box Coffee در واترفورد، ایرلند است. او می‌گوید که بیبی‌چینو (babyccino) «پاسخ بچه‌ها به کاپوچینو» است.  برخلاف کاپوچینو که حداقل 1 سانتی‌متر میکروفوم دارد، بیبی‌چینو حدود 80 درصد کف و 20 درصد شیر بخارپز است.

بارون توضیح می‌دهد: «ببی‌چینوها با شیر پرچرب بخارپز شده (که در دمای پایین‌تر از حد معمول گرم می‌شود) و پودر شکلات برای اینکه ظاهری شبیه کاپوچینو به آن بدهد، درست می‌شود. این نوشیدنی برای والدین کودکان یک و نیم تا هشت ساله که به دنبال نوشیدنی سالم تری در کافی شاپ هستند، هدف قرار می گیرد.

وقتی babyccino باگردی ازشکلات پاشیده شود یا با مارشمالو سرو شود،می تواند حاوی قند کمتری نسبت به یک نوشابه یا یک آب میوه با غلظت بالا باشد.

 پایه بیبی‌چینو (babyccino) همیشه شیر است، اما رویه‌ها و تزئینات جانبی بسته به کافی‌شاپ می‌تواند متفاوت باشد.

در برخی از کافی‌شاپ‌ها، بیبی‌چینو را می‌توان با مخلوط کردن پودر کاکائو در شیر تهیه کرد تا یک نوشیدنی کوچک به سبک شکلات داغ درست شود.

بیبی‌چینو (babyccino)

تنظیم تکنیک بخارپز کردن شیر

اکثر نوشیدنی های قهوه بر پایه شیر در دمای بین 55 تا 65 درجه سانتی گراد (139 درجه فارنهایت و 149 درجه فارنهایت) سرو می شوند. برای ایجاد بهترین بافت و برجسته کردن شیرینی طبیعی شیر است.

کودکان خردسال نسبت به نوجوانان و بزرگسالان به دمای گرمتر حساس تر هستند. برای کودکان، شیر بخار داده شده در این دماها می تواند منجر به سوختن شود. به خصوص با توجه به اینکه کودکان مشتاق طاقت منتظرماندن برای خنک شدن نوشیدنی را ندارند.

پل روزنکرانزیکی از مالکین Quest Coffee Roasters در کوئینزلند استرالیا است که بیبی چینوهای گیاهی و بدون گلوتن ارائه می دهد.

او می‌گوید که چون کودکان حساس‌تر هستند، بیبی‌چین‌ها را نباید در محدوده دمایی توصیه‌شده بخارپز کرد. در عوض، شیر را باید تا حدود 40.5 درجه سانتیگراد (105 درجه فارنهایت) بخارپز کنید.

برای تهیه بیبی‌چینو (babyccino)، یک باریستا به سادگی شیر را به طور معمول بخار می‌کند. شیر باید تا زمانی که حباب‌های بزرگ روی سطح آن  ظاهر شود، بخارپز کند. برخلاف میکروفوم که برای تهیه بیشتر نوشیدنی‌های مبتنی بر شیر مانند لاته و سفیده‌های مسطح( lattes and flat whites) استفاده می‌شود.

مطالب مرتبط
کودکان در اثر مصرف قهوه با مشکل رشد مواجه خواهند شد؟

حباب های بزرگ به ایجاد یک لایه ضخیم در بالای نوشیدنی کمک می کند که اجازه می دهد تا مواد روی سطح نوشیدنی باقی بمانند.

بیبی‌چینو (babyccino)

چراBABYCCINO سرو می شود؟

به طور کلی کافی شاپ ها قلمرو بزرگسالان و نوجوانان هستند. بنابراین، چرا یک بیبی‌چینو (babyccino)بیبی‌چینو پیشنهاد می‌کنیم؟

وقتی بچه‌ها مثل والدینشان می‌نشینند و «قهوه» خود را می‌نوشند، احساس برابری می‌کند. این نوشیدنی باعث می‌شود والدین راحت‌تر معاشرت کنند و اگر کاری دارند بچه‌ها را با خود بیاورند.

«بچه‌ها می‌دانند والدینشان قهوه می‌نوشند، و فکر می‌کنند که بیبی‌چینو (babyccino)مانند یک قهوه مینیاتوری است.

«دیدن والدینی که با بچه هایشان از نوشیدنی گرم لذت می برند بسیار عالی است.»

اگرچه بیبی‌چینوها لزوماً سودآور نیستند، اما می‌توانند به جذب مشتریان جدید و اولین بار کمک کنند. زمانیکه که بزرگسالان از نوشیدنی‌هایشان لذت می‌برند،این نوشیدنی راهی عالی برای مشغول نگه داشتن کودکان است. همچنین به عنوان راهی برای جذب مشتریان بیشتر به کافی‌شاپ مهم است.

بیبی‌چینو (babyccino)

بیبی‌چینو را به منوی خود اضافه کنید

برخلاف بسیاری از نوشیدنی‌های نوظهور دیگر، در صورت تمایل، افزودن بیبی‌چینو به منوی کافی شاپ ساده و آسان است. می توان آن را به راحتی با موادی که معمولاً یک کافی شاپ همیشه در انبار دارد – به ویژه شیر – تهیه کرد.

بسیاری از قهوه‌های زنجیره‌ای بزرگتر بیبی‌چینو (babyccino) را ارائه می‌دهند، زیرا تهیه آن یک نوشیدنی آسان و مقرون به صرفه است. این امر همچنین می تواند مشتریان را تشویق کند که بیشتر خرج کنند و مدتی در کافی شاپ شما  بمانند تا میانگین قیمت فروش مشتریان دارای فرزند افزایش یابد.

کافی‌شاپ‌هایی که می‌خواهند این نوشیدنی را در منوی خود بگنجانند، نیازی به سرمایه‌گذاری روی تجهیزات جدید یا آموزش کارکنان ندارند. هنگام افزودن بیبی‌چینو (babyccino) به منوی خود، مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

کافی‌شاپ‌ها باید در نظر بگیرند که آیا برای نوشیدنی از مشتریان هزینه دریافت می‌کنند یا خیر، و اگر چنین است، چقدر هزینه می‌گیرند.

قیمت بیبی‌چینو برای برخی مشتریان تفاوت ایجاد می‌کند، بنابراین قیمت‌گذاری مناسب آن مهم است. برای مثال، اگر کافی‌شاپ دیگری در نزدیکی شما باشد که هزینه‌ای دریافت نکند، مشتریانی که کودکان خردسال دارند ترجیح می‌دهند به جای کافی شاپ شما به آنجا بروند.

بازار هدف نوشیدنی را به خاطر بسپارید

صاحبان کافی شاپ باید در نظر داشته باشند که مشتریان مایل به پرداخت چه قیمتی هستند و همچنین باید با سایر مشاغل محلی قهوه رقابت کنند.

مطالب مرتبط
نحوه نگهداری قهوه آسیاب شده | نحوه نگهداری قهوه دم شده

تصمیم برای افزودن بیبی‌چینو به منوی شما تا حد زیادی به مشتریان کافی شاپ شما بستگی دارد. اگر شما صاحب یک کافی شاپ هستید و می‌خواهید محیطی فراگیرتر برای خانواده‌هایی با فرزندان خردسال ایجاد کنید،بیبی‌چینو (babyccino) می‌تواند راهی عالی برای تشویق این جمعیت به بازدید از کافه شما باشد.

برعکس، اگر به دنبال ایجاد فضایی آرام‌تر در کافی‌شاپ خود هستید، بهتر است از افزودن بیبی‌چینو (babyccino) به منوی خود اجتناب کنید.

علاوه بر این، با توجه به اینکه بیش از 20 درصد از کودکان از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی می‌کنند یا می‌خواهند از آن استفاده کنند، ارائه شیرهای گیاهی برای بیبی‌چین‌ها می‌تواند نقطه فروش منحصر به فردی برای کافی‌شاپ‌ها باشد. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این می‌تواند هزینه یک بیبی‌چینو را افزایش دهید یا خیر ، زیرا شیرهای گیاهی گران‌تر از شیر گاو هستند.

در نهایت،توصیه می کنیم که کافی شاپ ها آن را به منوی خود اضافه کنند، اما چند نکته نهایی دارد.

«این نکات ساده و مؤثر اند . “بازار هدف نوشیدنی را به خاطر بسپارید، آن را بیش از حد پیچیده نکنید و آن را خیلی داغ نکنید.”

بیبی‌چینو (babyccino)

در حالی که بیبی‌چینو (babyccino)ممکن است برای برخی از کافی‌شاپ‌ها مناسب به نظر نرسد، اما مطمئناً جایگاه خود را در مشاغلی که مشتریانی با فرزندان خردسال دارند، در خود جای می‌دهند.

افزودن نوشیدنی به منوی شما ممکن است سود را مستقیماً افزایش ندهد، اما می تواند برای طیف وسیع تری از مشتریان جذابیت خوبی داشته باشد. علاوه بر این، اگر به خوبی انجام شود، می تواند به ایجاد فضایی فراگیرتر برای والدین و فرزندانشان کمک کند.

از اینکه با ما همراه هستید به خود میبالیم.

شاد باشید و برقرار.

اینستاگرام ما را دنبال کنید و از اخبار و تخفیفات و محصولات جدید ما باخبر بشید : Brtcoffee.ir@

اگر تمایل دارید  مقالات بیشتری مانند این مقاله را بخوانیدو برای دریافت امکانات بیشترسایت اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

قهوه کرج

یک نظر در “بیبی‌چینو (babyccino) چیست و چرا کافی‌شاپ‌ها آن را سرو می‌کنند؟

  1. بازتاب: آشنایی کودکان با قهوه | brtcoffee.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *