اخبار قهوه, کافه ها

پایتخت های شیفته قهوه در جهان کدام شهر ها هستند؟

پایتخت های شیفته قهوه

برای معتادان به کافئین در میان ما ، دانستن اینکه کدام پایتخت دارای بهترین قهوه هاست، مهم است. می تواند تصمیمات سفرهای آینده را برای ما  رقم بزند. یا حق رجزخوانی را بدست آورد. با مصرف تقریباً دو میلیارد فنجان قهوه در هر روز ، ما تلاش کردیم که پایتخت های شیفته قهوه در جهان را به شما معرفی کنیم .

BrewSmartly به منظور امتیازدهی  به پایتخت های شیفته قهوه ، شاخصی هایی را با توجه به متغیرهای زیر ایجاد کرد:

  1. میانگین امتیاز
  2. سرانه کافی شاپ (به ازای هر 100000 نفر برای اندازه گیری جمعیت متفاوت)
  3. ارزش واردات سرانه (دلار آمریکا)

پایتخت هایی که شیفته قهوه هستند

Which Capital City Is the Most Coffee-Obsessed?

1. آمستردام ، هلند

در حالی که هلندی ها به دلیل ضرورت دوست دارند قهوه خود را در خانه دم کنند،کافی شاپ ها ستاره های واقعی هستند. افراد در سنین مختلف برای نوشیدن قهوه ، استراحت پس از کار و برای گپ با دوستان به سراغ کافی شاپ ها میروند. به همین دلیل جای تعجب نیست که به طور متوسط 116 کافی شاپ در هر 100000 نفر با میانگین امتیاز 4.03 از 5 را به خود اختصاص داده است. این نتایج ، به همراه ارزش واردات سرانه 220.44 دلار ، بدان معنی است که آمستردام در شاخص قهوه ما نمره کلی 8.71 از 10 را بدسورده  و می تواند تاج ترین شهر قهوه در جهان باشد.

2. دوبلین ، ایرلند

شهری که به خاطر عشق به گینس مشهور است. مطمئناً برای صبح روز بعد به دسترسی آسان به کافئین احتیاج دارد. خوشبختانه برای ساکنان و بازدید کنندگان دوبلین ، از هر 100000 نفر 181 کافی شاپ وجود دارد .این امتیاز جستجوی یک قهوه دم کرده را بدون دردسر برایتان انجام می دهند.

مطالب مرتبط
جیمز هافمن کیست؟

این کافی شاپ ها به طور متوسط ​​امتیاز 3.91 از 5 را کسب کرده اند .این امتیاز نشان می دهد در این پایتخت نه تنها  فراوانی قهوه وجود دارد. بلکه می توانید روی خوب بودن آن نیز حساب کنید. برای این منظور ، دوبلین نمره کل 7.95 را در شاخص قهوه ما دریافت می کند و دومین پایتخت شیفته قهوه در جهان است.

4-3 . برن ، سوئیس + پاریس ، فرانسه

با بالاترین ارزش واردات به ازای هر نفر (419.08 دلار) ، به راحتی می توان گفت که برن شهری برای علاقه مندان به قهوه است. اگر به دنبال مکانی مناسب برای نوشیدن یک فنجان قهوه باشید،با 54 کافی شاپ در هر 100000 نفر، این گزینه برای شما خواهد بود.

به همین ترتیب ، بازدید از پاریس بدون چشیدن فرهنگ کافه معروف شهر ، غیرممکن است. به هر حال اسپرسو ، نان و پنیر همه بخشی از تجربه کلاسیک پاریس است. شو قهوه مشهور در جهان دارای امتیاز متوسط ​​چشمگیر 4.11 از 5 است. در حالی که از هر 100000 نفر فقط 45 کافی شاپ وجود دارد ، ارزش واردات سرانه 159.51 دلار است که نشان می دهد تقاضای کافئین چه میزان است.

به دلیل این امتیازات ، برن و پاریس نمره 7.43 از 10 را کسب می کنند و به عنوان سومین پایتخت شیفته قهوه از نظر بررسی در سراسر جهان هستند.

5. پراگ ، جمهوری چک

پراگ ،شهری که جشنواره قهوه خود را برگزار می کند.این شهر پر از علاقه مندان به کافئین است .مردم این شهر رفتن به یک کافی شاپ را به عنوان یک تجربه اجتماعی تلقی می کنند.  ارزش واردات این شهر با 57.98 دلار  به ازای هر نفر کمترین میزان در پنج مورد برتر ما را دارد. ، تعداد کافی شاپ ها (77 در 100 هزار نفر) و رتبه بندی آن  3.96 از 5 است . یعنی پراگ به طور کلی نمره 7.17 از 10 را کسب کرده است . این امتیازات پراگ  را به عنوان پنجمین پایتخت  شیفته قهوه در جهان ساخته است .

مطالب مرتبط
قهوه نیکاراگوئه در آمریکای مرکزی

6. لیسبون ، پرتغال

محبوب بسیاری از شهروندان لیبسون ، گالائو یک قهوه ملی است که از ترکیب قهوه اسپرسو با کف شیر تهیه می شود. این نوشیدنی در اکثر کافی شاپ های پایتخت که 167 کافی شاپ به ازای هر 100000 نفر ساکن وجود دارد ، سرو می شود.

سرانه واردات نیز نسبتاً زیاد است و به 151.61 دلار رسیده است .این عدد نشان دهنده تقاضای زیادی برای یک نوشیدنی کافئین دار در سراسر شهر است. با این اعداد ، جای تعجب نیست که لیسبون نمره هفت از 10 را کسب کرده است و به عنوان ششمین پایتخت شیفته قهوه در سراسر جهان قرار دارد.

7. هلسینکی ، فنلاند

هفتمین پایتخت شیفته قهوه در جهان هلسینکی است. فنلاند بالاترین سرانه مصرف قهوه را دارد. به طور متوسط ​​چیزی کمتر از 14 کیلوگرم برای هر نفر. بنابراین می توان گفت فرهنگ قهوه در هلسینکی بسیار مهم است.

کافی شاپ های منطقه میانگین نمره 3.88 از پنج را کسب کرده اند . ارزش سرانه واردات 115.20 دلار است که در نتیجه هلسینکی نمره 6.75 از 10 شاخص قهوه ما را کسب می کند.

9-8 . پاگو پاگو ، ساموآ آمریكا + كپنهاگ ، دانمارك

پاگو پاگو و کپنهاگ هر دو در شاخص قهوه ما نمره مشترک 6.58 از 10 را کسب کرده اند .  این بدان معناست که آنها هشتمین پایتخت شیفته قهوه در جهان هستند.

پایتخت ساموای آمریکا به ازای هر 100000 نفر 246 کافی شاپ بیشتری دارد .  ارزش واردات سرانه فقط 0.24 دلار است. به طور مقایسه ای ، کپنهاگ دارای درجه متوسط پایین تری از کافی شاپ ها و تعداد کافی شاپ ها در هر 100000 نفر است ، اما ارزش واردات از 92.90 دلار بیشتر از پاگو پاگو است.

10. ولینگتون ، نیوزیلند

در رتبه دهم این  لیست برتر ، ولینگتون قرار دارد که در شاخص قهوه ما نمره کلی 6.57 از 10 را کسب کرده است. برخی از بزرگترین دم آور های جهان را می توان در کافی شاپ های پایتخت نیوزیلند یافت که  شما را مبهوت قهوه های درجه یک ویژه و مزه دار می کنند.

مطالب مرتبط
9barista با جیمز هافمن

این نتایج ، به همراه میانگین امتیاز کافی شاپ هایی که چهار در پنج نشسته اند ، ولینگتون را در فهرست قهوه شماره 10 قرار می دهد.

از همراهی شما تا پایان این پست سپاسگزاریم.

برای آگاهی از جدیدترین محصولات قهوه آنلاین و تخفیفات اینستاگرام مارا به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

شاد باشید.

پایتخت های شیفته قهوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *