اخبار قهوه, قهوه و سلامتی, نوشیدنی گرم

قهوه Jot ، کنسانتره سازگار با سفر جاده ای “بهتر از دیگر قهوه های سرد “

تصور کنید: شما یک سفر جاده ای چند ساعته به جایی دارید. لیست پخش موزیک شما تنظیم شده و آماده است.  تمام چمدان ها (و تنقلات)  را بسته بندی کرده اید. GPS شما از قبل برنامه ریزی شده و تنظیم شده است . حالا نیاز به قهوه و یک اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین دارید .ما با شما همراه خواهیم بود در این سفر جاده ای.

به طور قطع می توانید با همراه داشتن قهوه آسیاب شده مورد علاقه تان با قهوه ساز در هتل یا فرودگاه  قهوه درست کنید. تهیه قهوه در حالی که درجاده اید بسیار غیرممکن است و توقف مداوم در درایو خارج از رمپ می تواند به راحتی برنامه فشرده شما را از بین ببرد .خوشبختانه ، قهوه Jot یک گزینه مناسب برای نوشیدنی قهوه سرد اختصاصی در یک سفر طولانی جاده ای است. این کنسانتره به عنوان “خالص ترین و غلیظ ترین شکل قهوه مایع در جهان” به بازار عرضه می شود .

شما فقط به یک قاشق غذاخوری Jot نیاز دارید تا یک بطری آب (یا شیر!) را به یک فنجان قهوه تبدیل کنید. فقط چند ثانیه طول می کشد تا تحولی جادویی اتفاق بیفتد و پس از آن برای ادامه راه حالتان خوب خواهد بود.

 کنسانتره قهوه Jot

 

غلظت هر بطری 20 برابر قهوه متوسط ​​و قیمت آن  24 دلاراست . همه دانه های Jot ارگانیک ، اخلاقی و از منابع پایدار از آمریکای جنوبی تهیه می شوند. Jot از یک فرآیند منحصر به فرد برای استخراج عطر و طعم از دانه های خود استفاده می کند . عملکرد بیشتر ، ضایعات کمتر و تأثیر زیست محیطی  نسبت به سایر گزینه های قهوه “فوری”را دارد.

مطالب مرتبط
فلس سبز |خسترآردپوش |نماتودها |مگس های سرباز |قسمت سوم

این برند طعم های فصلی را ارائه می دهد .قهوه Ultra Jot در تمام طول سال در دسترس است و طعم آن صاف و قوی است. منتقدان  “انتظار عطر و طعم زیاد از یک کنسانتره را ندارند” اما با این حال اظهار داشتند که Jot بهتر از قهوه فوری و بهتر از اکثر قهوه های سرد شده است.

افراد مشهوری مانندتونی هاوک اسکیت بورد سوار حرفه ای  و کوین کوان نویسنده “Crazy Rich Asians” نیز از طرفداران این برند هستند. تونی هاوک Jot را “قدم شروع” خود میخواند و كوان در رابطه با این برند میگوید :این برند تجاری به او “سوخت” می بخشد.

بهترین قسمت این کنسانتره این است كه هر بطری Jot حدود 14 فنجان قهوه دارد . این بدان معناست كه دیگر مجبور نیستید سفر خود را متوقف كنید.  بعلاوه ، در مقایسه با سایر گزینه ها برای سفر  مناسبترین قهوه ای است که می توانید در فروشگاه مواد غذایی پیدا کنید . بطری کوچک 200 میلی لیتری به راحتی می تواند  درون یک کوله مخفی شود و فضای بیشتری برای آب و تنقلات باقی می گذارد.

از همراهی شما تا پایان این پست سپاسگزاریم.

آخرین اخبار ،محصولات، تخفیفات را در اینستاگرام مابه آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

شاد باشید.

2 نظر در “قهوه Jot ، کنسانتره سازگار با سفر جاده ای “بهتر از دیگر قهوه های سرد “

  1. بازتاب: قهوه دم کرده چقدر ماندگاری دارد، آیا قهوه یک روزه هنوز قابل نوشیدن است؟ | brtcoffee.ir
  2. بازتاب: قهوه مکزیکی سرد و طرز تهیه آن ،یک شات تند شیرین | brtcoffee.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *