آموزش قهوه, نوشیدنی گرم

ماکیاتو لاته (Latte Macchiato) چیست ؟

ماکیاتو لاته

از لاته و ماکیاتو لاته اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید ماکیاتو لاته چیست ؟

در این پست  آنچه  را که شما باید در مورد این نوشیدنی اسپرسو و شیرین خوشمزه بدانید ، برایتان نوشته ایم. در این پست با ما همراه باشید زیرا در گذر بعدی به کافی شاپ  رمز گشایی از منو برایتان راحت تر خواهد بود. اپلیکیشن قهوه فروشی بی آر تی را  از بازار دانلود کنید در تلفن همراه خود نصب کنید تا هر روز با ما همراه باشید.

ماکیاتو معمولی چیست ؟

Espresso macchiato

در ایتالیایی ، “latte” به معنی شیر است ، و “macchiato” به معنی مشخص شده(نشاندار) است. ماکیاتو کلاسیک مقدار کمی کف شیر است که در یک شات اسپرسو ریخته می شود.
همانطور که از نامش پیداست شیر اسپرسو را نشاندار میکند. یک ماکیاتو به دلیل نسبت زیاد اسپرسو به شیر ،یک  اسپرسو است (مانند یک کاپوچینوی قوی).

ماکیاتو لاته چیست؟

ماکیاتو لاته

یک تفاوت بزرگ بین ماکیاتو لاته و لاته ، ترتیب آن است. بر خلاف ماکیاتوی سنتی ، برای تهیه ماکیاتوی لاته ، باریستا باید اسپرسو را در آخرین مرحله ، بالای شیر اضافه کند.تفاوت این دو قهوه در روش ریختن است.در لاته ، شما با اسپرسو شروع می کنید و سپس شیر را اضافه می کنید. با یک ماکیاتو لاته ، شما اسپرسو را خیلی آرام در شیر کف کرده می ریزید تا سه لایه زیبا بدست آورید. شیر گرم ، یک گل اسپرسو و یک کف شیر غنی در بالای آن.

در استارباکس تفاوت دیگر در نوع شیر است. یک ماکیاتو لاته استاندارد استارباکس با شیر کامل تهیه می شود .در حالی که در یک لاته معمولی از 2٪ شیر استفاده می کند. البته ، شما می توانید ماکیاتو لاته یا لاته خود را با نوع دیگری از شیر (شامل گزینه هایی مانند جو دو سر یا شیر بادام) سفارش دهید .

آیا بایداین نوشیدنی خوشمزه را سفارش دهید؟ البته – به شرطی که طعم اسپرسو را دوست داشته باشید و ازفوم شیر نیز لذت ببرید.  بیشتر نوشیدنی ها ارزش این را دارند که حداقل یک بار امتحان کنید!

از همراهی شما تا پایان این پست سپاسگزاریم.

مطالب مرتبط
دم آوری قهوه | refractometer

آخرین اخبار ،محصولات، تخفیفات را در اینستاگرام مابه آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

شاد باشید.

یک نظر در “ماکیاتو لاته (Latte Macchiato) چیست ؟

  1. بازتاب: 13 طعم دهنده لاته برای طعم اضافی در فنجان لاته شما | brtcoffee.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *