اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

Explorer Cold Brew ،در ماجراجویی بعدی خود این کنسانتره را فراموش نکنید

Explorer Cold Brew

قهوه یخ زده دوست دارید؟

تا زمانی که یک باریستای آموزش دیده نباشید یا روی یک وسیله گران قیمت سرمایه گذاری نکرده باشید. قهوه های یخی که سعی کرده اید در خانه درست کنید کمی “خاموش” اند. مشکل شما با  Explorer Cold Brew حل خواهد شد.با کافه بی آر تی همراه باشید تا با این محصول بیشتر آشنا شوید .

برای استفاده بهتر از امکانات سایت لطفا اپلیکیشن قهوه فروشی آنلاین را از کافه بازار دانلود نمایید.

برای ایجاد لبخند بر چهره معتادان قهوه یخ زده در همه جا ،شرکت  Explorer Cold Brew یک کنسانتره دم کرده سرد را راه اندازی کرده است .در خانه می توانید فقط با اضافه کردن آب و یخ از قهوه یخ زده در روزهای تابستانی لذت ببرید. دیگر نیازی به ماشین آلات گران قیمت نخواهید داشت.

Explorer Cold Brew

کنسانتره فوق العاده تخصصی  Explorer Cold Brew

Explorer یک شرکت قهوه تازه تاسیس ودرنوع خود اولین شرکتی است که “کنسانتره فوق العاده” سردتولید کرده است. ابه عنوان یک “کنسانتره فوق العاده” ، می توانید Explorer 1: 4 را مخلوط کرده و هر نوع نوشیدنی قهوه ای را که دوست دارید درست کنید – از کاپوچینو و لاته گرفته تا اسموتی ها و کوکتل ها و موارد دیگر.به مناسبت آغاز فصل دم سرد ، این شرکت 20 درصد تخفیف برای سفارشات آنلاین با کد COLDBREWSUMMER ارائه می دهد.

کنسانتره قهوه Explorer Cold Brew به صورت بطری موجود می باشد .تنها کاری که شماباید انجام دهیداین است که یک قسمت قهوه راباسه تا چهار قسمت آب مخلوط کنید. این بستگی به ذائقه شخصی شما دارد.

مطالب مرتبط
کاهش وزن: دلایل شگفت انگیزی که قهوه سرعت کاهش وزن را افزایش می دهد

با اکسپلورر ، می توانید 4 سطح کافئین با یک میزان خوشمزگی،از 0 میلی گرم تا 300 میلی گرم در هر بطری بدون از بین بردن طعم و مزه انتخاب کنید . همه اینها قهوه ها تهیه شده از قهوه  Arabica با کیفیت عالی و ارگانیک هستند .می توانید سطح کافئین خود را با چهار سطح از قهوه بدون کافئین No Caf، کم کافئین Low Caf  ، رگ کافئین Reg Caf و کافئین اضافی Extra Caf که با 300 میلی گرم کافئین در هر وعده بسته بندی می شود ، انتخاب کنید.

اگر نمی خواهید به یک بطری 32 اونسی که 20 تا 25 وعده شما میشود را انتخاب کنید . می توانیدبا انتخاب بطری کوچکترکه یک تادو قهوه در هر سطح کافئین به شمامی دهد ،شروع کنید.

Explorer Cold Brew

اکسپلورر از یک فرآیند دم آوری سرد اختصاصی که قهوه را فوق العاده متمرکز نگه می دارد استفاده می کند تا از قابلیت انعطاف پذیری حداکثر برخوردار شود و در عین حال عطر و طعم غنی و خوشمزه ای را با صافی باورنکردنی حفظ کند. شما به راحتی می توانید بدون نیاز به دستگاه های دم، ده ها نوشیدنی مختلف را با اکسپلورر تهیه کنید .

درماجراجویی بعدی Explorer Cold Brew فراموش نکنید

Explorer توسط  کیسون کرین( Cason Crane) کوهنورد ماجراجوی ثبت رکورد اورست تاسیس شد. بسته بندی در بطری های 2 اونسی کوچک  این محصول را راحت و قابل حمل کرده است .Explorer را می توان به هر کجا برد – در هواپیما ،در کوه ،یا به سادگی در آشپزخانه خودنگه داشت . دفعه دیگر که یک ماجراجویی را شروع کردید ، حتما قهوه مخصوص خود را با خود ببرید!

Explorer Cold Brew

در یک  مشارکت اکسپلورر و خیریه، با نوشیدن این قهوه های یخ زده ، با دسترسی به آب تمیز در آفریقا و تغییر شکل زندگی روستاییان ، به ایجاد تغییر در جهان کمک می کنید.  علاوه بر این ، ‘برنامه Takeback’ ابتکاری آنها،اجازه می دهد تا بطری های شیشه ای آنها دوباره مورد استفاده قرار گیرند یا به درستی بازیافت شوند و پایداری را به حداکثر برسانند.

وقتی نوبت به سلیقه می رسد. این شرکت قهوه یک کوه مجازی از طرفداران خوشحال دارد که میانگین امتیاز 4.9 از  5 آنها قابل توجه است.

مطالب مرتبط
قهوه Jot ، کنسانتره سازگار با سفر جاده ای "بهتر از دیگر قهوه های سرد "

یکی از طرفداران قهوه که از Explorer Cold Brew  که از این قهوه ها لذت می برد نوشته است. طعم قهوه را دوست دارم ، بسیار عالی و خوشمزه است. من عاشق کافئین کم این محصول هستم که هنوز هم طعم قهوه عالی دارد! ‘

دیگری اضافه کرده : “من که یک ماجراجو هستم ، کافئین اضافی را به جای یخ و آب انتخاب کردم. مزه آن بی عیب و نقص است.

Explorer Cold Brew

Explorer Cold Brew

از همراهی شما سپاسگزاریم . آخرین اخبار ،محصولات، تخفیفات را در اینستاگرام ما Brtcoffee.ir@دنبال کنید.

شاد باشید.

3 نظر در “Explorer Cold Brew ،در ماجراجویی بعدی خود این کنسانتره را فراموش نکنید

  1. بازتاب: قهوه دم کرده چقدر ماندگاری دارد، آیا قهوه یک روزه هنوز قابل نوشیدن است؟ | brtcoffee.ir
  2. بازتاب: پور اور بهترین دم آور قهوه،با نحوه درست کردن قهوه با Pour over در خانه آشنا شوید! | brtcoffee.ir
  3. بازتاب: Jot ، کنسانتره سازگار با سفر جاده ای "بهتر از دیگر قهوه های سرد " | brtcoffee.ir | قهوه جات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *