اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

مصرف قهوه در خانه ، علاقه به محصولات عالی قهوه در پاندمی کرونا

قهوه سرد

بر اساس تحقیقات گروه NPD ،مصرف قهوه در خانه در طی همه گیر شدن کرونا،از 73٪ به 81٪ رسیده است. بر اساس یک اعلامیه مطبوعاتی ، فروش دستگاه های اسپرسو ، پرسهای فرانسوی (فرنچ پرس ) و دم آور های سرد در سال منتهی به می 2021 با دو رقمی رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است .

به گفته NPD لوازم جانبی قهوه،مانند لیوان های کنترل دما و فوم ساز(کف ساز) شیر (milk frother wands). رشد دو رقمی را نیز تجربه کردند . به عنوان مثال ،فروش فوم ساز در ماه می در مقایسه با یک سال گذشته 120٪ افزایش یافته است.

در این گزارش ، علاقه به تهیه قهوه لذیذ در خانه مقدم بر در معرض قرار گرفتن این بیماری همه گیر است . زیرا در سه سال گذشته فروش و استفاده از دستگاه های پرس ، فرانسوی (فرنچ پرس )و سایر دستگاه های تولید قهوه  افزایش یافته است.

در خانه بمانید و اپلیکیشن قهوه فروشی بی آر تی را نصب کنید و با ما همراه باشید. کافئینتون با من

مصرف کنندگان قهوه علاقه مند به تهیه قهوه ی خانگی هستند

 جو دروکوفسکی مشاور صنعت خانگی در گروه NPD ، در این گزارش میگوید  : “کام مصرف کنندگان در حال حاضر پیچیده تر است. آنها زمان و پول خود را صرف آوردن یک تجربه قهوه عالی در خانه های خود می کنند “.

تولیدکنندگان می توانند با ارائه سلیقه عالی که همیشه کلیدی است از مزایای آن بهره مند شوند.وتوانایی تنظیم سلیقه و تطبیق پذیری در مصرف کنندگان، آنها را قادر می سازد. که تجربه قهوه خانگی را در خانه تجربه کنند .

مصرف قهوه در خانه

در سال منتهی به می 2021 ،وعده های قهوه سفارش داده شده در سرویس های غذای تجاری با 7 درصد کاهش نسبت به سال گذشته ، و از نظر پیش شیوع ، نسبت به دو سال قبل 11 درصد کاهش یافته است .

نوشیدنی های تخصصی قهوه ارجح تر از قهوه معمولی

همچنین مصرف کنندگان قهوه بازدیداز کافی شاپ های مورد علاقه خود و فروشگاه های زنجیره ای قهوه لذیذ را کاهش داده اند . میزان بازدید از این نوع فروش ها در مقایسه با یک سال گذشته 6 درصد و نسبت به دو سال قبل 8 درصد کاهش یافته است .با این وجود،کافی شاپ ها ی مستقل و زنجیره ای ا ز جمله این فروشگاه ها هستند .که قوی ترین عملکردرا دراین مدت طولانی داشته اند . و بر اساس گزارش کشور با خارج شدن از بیماری همه گیر ، بازدیدها از این مراکز بهبود می یابد.

هنگام خرید قهوه در مراکز فروش مواد غذایی. مصرف کنندگان نوشیدنی های تخصصی قهوه را به قهوه معمولی ترجیح می دهند . سفارشات سرو قهوه  تخصصی در مراکز فروش قهوه به طور کلی 44٪ سفارشات و قهوه معمولی 40٪ سفارشات را نشان می دهد. قهوه تخصصی 71 درصد وعده های سفارش داده شده در کافی شاپ ها را در خود جای داده است .و قهوه های معمولی 29 درصد از این وعده ها را تشکیل می دهد.

مطالب مرتبط
چگونه با ایجاد یک کافه خانگی، کافی شاپ را به خانه ببریم

از همراهی شما سپاسگزاریم. برای آگاهی از جدیدترین محصولات و تخفیفات اینستاگرام مارا به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

زندگی خیلی کوتاه است برای قهوه بد

شاد باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *