اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

بر طرف کردن خستگی صبحگاهی با قهوه و جایگزین های قهوه

خستگی صبحگاهی دلایل متفاوتی دارد ، از داروهای مصرفی گرفته تا آپنه خواب (توقف موقت تنفس ، به ویژه در هنگام خواب) . آیا از خواب آلودگی صبح خسته شده اید؟ اما نمی خواهید آنرا فقط با فنجان قهوه خود برطرف کنید ؟در حالی که به نظر می رسد تنها انتخاب شما قهوه است ،باید به شما بگوییم جایگزین های دیگری نیز وجود دارد . برای خواندن جایگزین های مختلف قهوه که می توانید با آنها خستگی صبحگاهی خود را برطرف کنید ، ادامه مطلب را مطالعه کنید و با قهوه فروشی بی آرتی همراه باشید !

1.ورزش کنید

برخی می گویند زمانی که به صورت آنلاین  خرید می کنند،در طول روز بهتر میتوانند روی کارهای دیگر تمرکز کنند. در کنار این نوع خرید ، زمانی برای ورزش کردن بگذارید . ورزش باعث آزاد شدن ماده شیمیایی به نام نوراپینفرین(norepinephrine) می شود. نوراپینفرین به شما کمک می کند تا در طول روز بیدار و هوشیار باشید.

 2.بیرون بروید 

هر روز صبح یک پیاده روی کوتاه داشته باشید. پیاده روی روزانه می تواند به شما در کاهش خستگی کلی که در طول روز تجربه می کنید ،کمک کند. همچنین ، قرار گرفتن در معرض خورشید صبح زود، می تواند به شما کمک کند احساس بیداری بیشتری داشته باشید.

3. بنوشید

یکی از بهترین جایگزین های قهوه برای بیدار ماندن ،نوشیدن آب است. وقتی کم آب هستید ،  احتمال تجربه خستگی  زیاد است. خلق و خوی یا مود پایین و مشکل در تمرکز ترک کافئین می تواند باعث شود شما تجربه مشابهی داشته باشید. اگر نوشیدن  آب را به تنهایی دوست ندارید ، نعناع ، خیار و لیمو ترش به آن را اضافه کنید. آب گرم با لیمو نیز یکی دیگر از گزینه های عالی است.

4.قدرت چرت زدن را کم نگیرید

هر زمانی که احساس خستگی در شما ایجاد شد سعی کنید یک چرت 20 دقیقه ای داشته باشید.  در طول روز از چرت زدن اجتناب کنید زیرا این چرت زدن می تواند بر چرخه خواب شما تأثیر بگذارد. هرگز از چرت زدن برای جایگزینی خواب کامل شب نیز استفاده نکنید.

5. چای

از چای سیاه که دارای میخک ، هل و دارچین است لذت ببرید. این چای به همراه مقداری شیر و شیرین کننده سرو می شود. زیرا باعث می شود فکر کنید در حال نوشیدن  قهوه هستید!

6. آب لیمو

یکی از جایگزین های سالم قهوه آب لیمو است. ابتدا مقداری آب گرم بردارید و یک لیمو را داخل آن فشار دهید. این نوشیدنی به سلامت پوست و هضم غذا کمک می کند.

7. آب سیب

سیب برای بسیاری از افراد انرژی بخش است. وقتی در فکر این هستید که چگونه بدون قهوه بیدار بمانید ، این جایگزین سالم را انتخاب کنید . زیرا  که می تواند به شما در کاهش احتمال ابتلا به بیماری های مختلف کمک کند. می توانید آن را با کمی دارچین نیز مزه دار کنید. از سیب گرم یا سرد لذت ببرید.

8.چای نعنا

برای نوشیدنی گوارا ، چای نعناع را انتخاب کنید. این نوشیدنی یک راه عالی برای تازه کردن نفس شما است و ممکن است دردهای شما  را کاهش دهد. حتی می توانید برای لذت بردن از چای نعنای تازه ، برگ های نعناع را در خانه پرورش دهید.

9.میان وعده بخورید 

غذاهایی با شاخص قند پایین را انتخاب کنید. این به این دلیل است که این غذاها باعث کاهش ناگهانی انرژی شما نمی شوند و بدن شما آن را کندتر جذب می کند. برخی از این گزینه های عالی سبزیجات ، ماست یونانی و سبزیجات برگ دار هستند.

پس از بررسی جایگزین های مختلف قهوه ، برای انتخاب گزینه مناسب برای خود وقت بگذارید.

از همراهی شما سپاسگزاریم. برای آگاهی از جدیدترین محصولات،دستگاه های دم آور و تخفیفات اینستاگرام ما را به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط
فرآوری قهوه | قهوه سبز | پروفایل دانه قهوه سبز |پوست قهوه

زندگی برای داشتن قهوه بد خیلی کوتاه است.

شاد باشید.

یک نظر در “بر طرف کردن خستگی صبحگاهی با قهوه و جایگزین های قهوه

  1. 9398265897 گفت:

    مطلب اموزشی خوبی بود. ممنون از سایت خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *