اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

قهوه و هیدراته ، آیا قهوه باعث تشنگی میشود ؟

امروز درقهوه آنلاین بی آر تی قصد داریم با شما در مورد هیدراته کردن بدن و اینکه آیا برای هیدراته ماندن باید قهوه بنوشید؟. و یا قهوه به چه میزان به هیدراته بدن شما کمک میکند صحبت کنیم.اپلیکیشن ما را از کافه بازار دانلود و در تلفن هوشمندتان نصب کنید و با ما در دنیای قهوه همرام شوید.

“هیدراته بمانید”

یکی از آن توصیه های تغذیه ای این است که هیدراته بمانید .در تمام طول زندگی خود  این توصیه را شنیده اید و احتمالاً هنوز از آن پیروی نمی کنید. در یک نظرسنجی ملی از 2000 بزرگسال آمریکایی که توسط OnePoll برای برند Evian انجام شد ، کمتر از یک چهارم گزارش کردند که هشت لیوان یا بیشتر آب در روز مینوشند .

چرا مایعات بسیار مهم هستند؟ خوب ، طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، مایعات در تنظیم دمای بدن ، خلق و خو و شناخت نقش دارند . و به گفته بنیاد خواب ، هیدراته شدن خوب ممکن است منجر به خواب بهتر شود.

  هیدراتاسیون می تواند شگفت آور مشکل باشد. بسیاری از ما تا زمانی که احساس تشنگی نکنیم فکر نمی کنیم که باید آب بنوشیم . در حالیکه، ممکن است  کم آب شده باشیم. اثرات کم آبی فراتر از تشنگی است.

طبق کلینیک کلیولند ، حتی کم آبی خفیف می تواند منجر به خستگی ، سرگیجه ، سردرد و گرفتگی عضلات شود. مقاله های علمی نشان می دهد که عملکرد شناختی  ،هنگامی که مایعات بدن شما فقط 1 تا 2 درصد کم شده باشد ، می تواندبه بدن شما آسیب برساند . ( جابجایی مقداری H20 ممکن است راه خوبی برای مقابله با ابهام مغزی باشد!)

این واقعیت را اضافه کنید که هیچ رژیم غذایی توصیه شده (RDA) برای آب یا مایعات وجود ندارد. شاید این گفته قدیمی را شنیده باشید که می گوید هر روز باید هشت لیوان( 8 اونس ) آب بنوشید. اما نیازهای آب رسانی به جنسیت ، سطح فعالیت و حتی آب و هوا متفاوت است. به علاوه ، تقریباً 20 درصد مایعات ما از غذایی که می خوریم تأمین می شود.

بهترین انتخاب برای هیدراته بدن شما چیست؟

 توصیه برای نوشیدن هشت لیوان( 8 اونس )مایع در روز نقطه شروع خوبی است . بیشتر مردم نیز از این توصیه استفاده می کنند زیرا به خاطر سپردن آن بسیار آسان است . اما این روش جدیدترین یا دقیق ترین روش اندازه گیری نیست. استاندارد طلایی هیدراتاسیون از آکادمی های ملی علوم ، مهندسی و پزشکی ارائه می شود . که توصیه می کند زنان روزانه حدود 2.7 لیتر (L) مایعات و مردان حدود 3.7 لیتر در روز آب دریافت کنند . حدود 20 درصد از آنآب مورد نیاز بدن از غذاهایی که می خورید تأمین می شود . بنابراین حدود 2.2 لیتر (نه فنجان 8 اونسی) برای زنان و 3.0 لیتر (سیزده لیوان 8 اونسی) برای مردان از مایعاتی که می نوشید باقی می ماند .

نوشیدنی های حاوی  H20 – بطری ها – بهترین انتخاب برای شماست و اما در نظر داشته باشید که این نوشیدنی ها تنها نوشیدنی نیست که اکثر ما در روز مینوشیم. طبق گزارش نشنال جئوگرافیک ، قهوه سومین نوشیدنی محبوب در جهان (بعد از آب و چای) است . اگر تا به حال آن را دم کرده باشید، می دانید که بیشتر آن آب است. اما از آنجا که کافئین ادرارآور است (شما را مجبور می کند تا مثانه خود را بیشتر تخلیه کنید) . این باور دائمی وجود دارد که قهوه در رفع نیازهای هیدراتاسیون شما به اندازه سایر نوشیدنی ها موثر نیست یا حتی ممکن است تأثیر معکوس داشته باشد .

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد نوشیدن قهوه به طور کلی برای سلامتی شما مفید است. به گفته دانشکده پزشکی هاروارد ، مزایای ظاهری نوشیدن قهوه معمولی (بین سه تا پنج فنجان 8 اونسی در روز) شامل کاهش خطر ابتلا به دیابت ، بیماری های قلبی عروقی ، انواع خاصی از سرطان و بیماری های آلزایمر و پارکینسون است .

مطالب مرتبط
باریستای اهل دبی که قهوه 3درهمی آن استارباکس و کوستا را شکست میدهد

به گفته انجمن ملی قهوه ، 62 درصد از آمریکایی ها روز خود را با یک فنجان قهوه (یا سه فنجان ) شروع می کنند . بنابراین بهتر است بدانید که آیا این مایعات به ما در رسیدن به اهداف هیدراتاسیون کمک می کند یا خیر.

در اینجا همه آنچه باید در مورد قهوه و هیدراته باید بدانید آورده شده است.

آب در مقابل قهوه: چگونه آنها را مقایسه می کنند؟

قهوه و هیدراته

از آنجا که کافئین موجود در قهوه معمولی می تواند اثر ادرارآور کمی داشته باشد .بسیاری بر این باورند که قهوه کم آبی می آورد.اما در واقع اینطور نیست.
طبق گفته کلینیک مایو ، نوشیدن قهوه کافئین دار باعث افزایش اندکی در دفع ادرار می شود  .اما باعث نمی شود مایعات بیشتری از آنچه از خود قهوه دریافت می کنید از دست بدهید.
مطالعه ای که در سپتامبر 2015 در مجله Science and Medicine in Sport منتشر شد ، نشان داد که به طور متوسط روزانه نوشیدن حدود 300 میلی گرم  کافئین ، حدود 15 درصد مایعات  را از بین می برد.
این بدان معناست که با هر فنجان 8 اونسی قهوه (که تقریباً 96 میلی گرم کافئین در کلینیک مایو دارد) ، می توانید کمی کمتر از 7 اونس را به عنوان مایعات  دریافتی خود حساب کنید. آب هنوز بهترین گزینه برای دریافت بیشتر مایعات روزانه است.

ارزش غذایی قهوه

Do Coffee & Tea Count As Water? Doctors Share The Answer

قهوه می تواند یک افزودنی کم کالری برای هر رژیم غذایی سالم باشد. بنابر اعلام وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) ، یک فنجان قهوه سیاه  8 انسی فقط 2 کالری دارد و فاقد چربی و کربوهیدرات است . حاوی مقادیر ناچیز (2 درصد یا کمتر از ارزش روزانه) برخی از مواد معدنی است . اما به اندازه کافی قابل توجه نیست. فواید اصلی قهوه برای سلامتی ناشی از آنتی اکسیدان ها و پلی فنول های موجود در دانه های آن است. به خاطر داشته باشید که به طور کلی چیزی که به یک فنجان قهوه اضافه می شود ، آن را به یک انتخاب تغذیه ای کمتر ایده آل تبدیل می کند .بنابراین یک فنجان قهوه که پر از خامه و شکر است ، یک فنجان قهوه سیاه کم کالری نیست. همچنین و ممکن است سلامت شما را از اهداف کلی تان دور کند .

مطالب مرتبط
لیوان قابل استفاده مجدد استارباکس جایگزین لیوان یکبار مصرف خواهد شد.

قهوه باعث هیدراته شدن آن می شود؟

علیرغم اثر کم ادرارآوری قهوه  ، وقتی در حد اعتدال مصرف شود ، بخشی از قهوه را می توان به عنوان مایعات دریافتی در نظر گرفت . گذشته از همه اینها، قهوه با آب تهیه میشود!

فواید قهوه فراتر از هیدراتاسیون برای سلامتی

طبق گفته کلینیک مایو ، حداکثر 400 میلی گرم کافئین در هر روز بی خطر است. این مقدار معادل حدود چهار لیوان 8 اونسی در روز یا در مجموع 32 اونس است. فراتر از  انرژی که بسیاری به دنبال آن هستند ، قهوه در واقع در صورت مصرف متعادل (در حد یا کمتر از این مقدار 400 میلی گرم در روز) می تواند مزایای سلامتی زیادی را به همراه داشته باشد. در واقع ، هاروارد اشاره می کند که آنتی اکسیدان ها در انواع  قهوه های کافئین دار و بدون کافئین به طور یکسان می توانند اثرات ضد التهابی داشته باشند و در صورت مصرف متوسط ، ممکن است به کاهش خطر بیماری هایی مانند دیابت نوع 2 و انواع خاصی از سرطان کمک کند.

نکاتی برای لذت بردن از قهوه برای افزایش مزایا

در حالی که هیچ روش کاملی برای لذت بردن از قهوه شما وجود ندارد . انجام تغییرات کوچک در روال فعلی شما می تواند از نظر تغذیه ای تفاوت بزرگی ایجاد کند. به عنوان مثال ، افزودن مواردی مانند شکر ، شیرین کننده ها یا خامه های فرآوری شده می تواند یک نوشیدنی به طور طبیعی کم کالری و نسبتاً سالم را به یک بمب کالری پر از مواد شیمیایی تبدیل کند .

مطالب مرتبط
کتاب "قبل از سرد شدن قهوه"، سفری در محور زمان را بخوانید

برای به حداکثر رساندن مزایایی که از یک فنجان قهوه دریافت می کنید ، آن را سیاه یا با مقدار کمی شیر (یا ترجیحا اندازه گیری شده) شیر یا خامه میل کنید . اگر از قهوه ای که طعم شربت دارد لذت می برید . قبل از دم کردن قهوه ، ادویه جاتی مانند دارچین یا جوز هندی را به آن اضافه کنید.  قهوه را چهار فنجان یا کمتر در روز بنوشید . به یاد داشته باشید که در طول روز به نوشیدن کافئین روی بیاورید ، به خصوص اگر مشکل خواب  دارید.

آیا برای هیدراته ماندن باید قهوه بنوشید؟

اگر هیدراته شدن خوب یکی از اهداف سلامتی شخصی شما است ، آب همچنان بهترین گزینه شما خواهد بود. با این حال ، اگر مانند بسیاری از مردم ایالات متحده ، هر روز از چند فنجان قهوه لذت می برید . با خیال راحت این کار را ادامه دهید  و بخشی از آن را برای هدف تامین مایع شخصی خود شروع کنید.

از همراهی شما سپاسگزاریم. برای آگاهی از جدیدترین محصولات و تخفیفات اینستاگرام مارا به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

زندگی برای داشتن قهوه بد خیلی کوتاه است .

شاد باشید.

قهوه و تشنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *