اخبار قهوه, قهوه و سلامتی

شنیده ها و حقایق قهوه ، کدام درست و کدام نادرست است؟

اطلاعات زیادی در مورد قهوه وجود دارد ، و دشوار است بدانید چه چیزی را باید باور کرد. امروز  ما میخواهیم در شنیده ها و حقایق قهوه ،  واقعیت را از داستان تمیز کنیم، با ما همراه باشید و بخوانید.

شنیده ها و حقایق قهوه :

قهوه شما را باهوش تر می کند

درست است، واقعی! (به نوعی ، خوب)

حقایق جالب در مورد قهوهکافئین موجود در قهوه مانع انتقال دهنده عصبی آدنوزین می شود. این باعث آزاد شدن نوراپی نفرین و دوپامین می شود که باعث شلیک نورون های به مغز می شود. این شلیک نشان داده است که بسیاری از جنبه های عملکرد مغز از جمله حافظه ، خلق و خو ، سطح توجه ، زمان واکنش و عملکرد کلی ذهنی را بهبود می بخشد. البته این را هم بدانید که  یک فنجان قهوه به تنهایی به شما در قبولی آزمون تاریخ کمک نمی کند . یک فنجان درست قبل از امتحان می تواند به شما کمک کند تا آموخته های خود را به خاطر بسپارید و به شما انرژی و صبر برای دریافت نمره بالا را بدهد!

قهوه مانع رشد شما می شود

نادرست!

8 Ways Coffee Can Help You Lose Weight

 

ما مطمئن نیستیم که این افسانه از کجا آمده است ، اما هیاهو این افسانه ها  را باور نکنید. نوشیدن قهوه یا نوشیدنی های کافئین دار هیچ تاثیری بر رشد فرد ندارد. در حالی که دادن کافئین به کودک  بهترین انتخاب نیست . اما هیچ تاثیری بر رشد و نمو کلی آنها نخواهد داشت.

گران ترین قهوه از سرگین تهیه می شود

درست است، واقعی!

هر چقدر هم که ناخوشایند به نظر برسد ، قهوه Black Ivory ، ساخته شده از سرگین (مدفوع) فیل ، بیش از 500 دلار در هر پوند قیمت دارد. برای تهیه این نوشیدنی ، فیل ها در تایلند گیلاس قهوه می خورند. از آنجا ، آنزیم های گوارشی فیل ها به نوعی ترکیبات موجود در دانه ها را تغییر می دهند.

شگفت آور این است که این اولین قهوه در تاریخ نیست که از مدفوع حیوانات تهیه می شود.

قهوه به کاهش وزن کمک می کند

 

مطالب مرتبط
ماسالا | چای ماسالا | تاریخچه ماسالا | masala chai | masala | چای

درست… و غلط…

 

مطالعات نشان می دهد که کافئین میزان متابولیسم فرد را تا 11 درصد افزایش می دهد.قهوه و کافئین عملکرد شما را هنگام ورزش یا تمرینات افزایش می دهد. گزارش های دیگر نشان می دهد که مصرف متوسط ​​قهوه به چربی سوزی کمک می کند ، تا 10 درصد در افراد چاق و 29 درصد در افرادی که سطح چربی بدن آنها کمتر است. با این حال ، متخصصان همچنین می گویند که کافئین به تنهایی برای ایجاد تغییر محسوس  بدون رژیم و ورزش کافی نیست.

همه قهوه ها مقدار کافئین یکسانی دارند

نادرست!

Coffee with Cream: Is It a Good Idea? 19 Experts Tell Us

 

مقدار کافئین در یک فنجان جو بسیار متفاوت است! این اطلاعات را در مورد میزان کافئین موجود در قهوه زنجیره ای رستوران های مختلف بررسی کنیدالبته با همراهی کردن قهوه بی آر تی نیز اطلاعات خوبی بدست خواهید آورد. سپس ، روز خود را متناسب با آن برنامه ریزی کنید. شاید بعضی روزها ممکن است فقط یک فنجان قهوه Deathwish بخواهند!

قهوه آب بدن شما را کم می کند

نادرست!

Is Coffee Dehydrating? | Allrecipes

 

کافئین دارای اثر ادرارآور خفیف است.از آنجا که کافئین از دست دادن مایعات را از طریق ادرار افزایش می دهد ، باعث کم آبی بدن نیز می شود. با این حال ، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدنی های کافئین دار ، در حد اعتدال ، باعث کم آبی نمی شوند. از سوی دیگر ، نوشیدن مقدار زیادی قهوه می تواند منجر به افزایش خطر کم آبی شود. هنگامی که مصرف قهوه را با فعالیت های دیگر – مانند فعالیت بدنی شدید – که می تواند منجر به کم آبی شود ، ترکیب کنید ، احتمال ابتلا به کم آبی بدن نیز افزایش می یابد.

قهوه روحیه شما را افزایش می دهد

درست است، واقعی!

Want to Boost Your Mood? Science Says Drink Coffee! - Coffee Mill

اگر بدنبال تقویت کننده خلق و خوی بی خطر و طبیعی هستید ، از قهوه بهتر نخواهید یافت . هنگامی که شما یک فنجان قهوه می نوشید ، کافئین با تحریک مغز و اعصاب اصلی شما بر سیستم عصبی مرکزی تأثیر می گذارد. سپس منجر به افزایش عملکرد شناختی می شود. کافئین باعث کاهش خستگی ذهنی ، افزایش تمرکز و افزایش هوشیاری می شود. همه اینها انگیزه شما را افزایش می دهد و به آماده شدن شما برای روز یا کار آینده کمک می کند.

قهوه بی آر تی بهترین قهوه را به شما تحویل می دهد!

درست است، واقعی!

ممکن است شنیده ها و حقایق زیادی در مورد قهوه وجود داشته باشد . اما یکی از مواردی که می توانید مطمئن باشید این است که قهوه آنلاین بی آر تی  بهترین قهوه را به خانه و محل کار شما تحویل می دهد!

همین امروز با ما تماس بگیرید و دریابید که چگونه می توانیم به شما در تهیه نوشیدنی ها و میان وعده های خوشمزه برای خانواده و مشتریان شما کمک کنیم!

از همراهی شما سپاسگزاریم. برای آگاهی از جدیدترین محصولات و تخفیفات اینستاگرام مارا به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط
عملکرد ورزشی با نوشیدن قهوه در زنان و مردان بهبود می یابد

زندگی خیلی کوتاه است برای داشتن قهوه بد

شاد باشید.

 

 

 

یک نظر در “شنیده ها و حقایق قهوه ، کدام درست و کدام نادرست است؟

  1. بازتاب: قهوه و هیدراته ، آیا قهوه مایع محسوب می شود؟قهوه به هیدراته بدن شما کمک میکند؟ | brtcoffee.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *