آموزش قهوه, اخبار قهوه

13 طعم دهنده لاته برای طعم متفاوت در فنجان لاته شما

قهوه با عسل

دراین پست درباره انواع لاته آرت صحبت خواهیم کرد .لاته های از خوشمزه ترین نوشیدنی های جهان قهوه هستند. شیر بخارپز مخملی ، اسپرسوی پررنگ و یک لایه لذت بخش از فوم کاملاً در کنار هم قرار گرفته اند. اما گاهی اوقات می خواهیم کمی طعم اضافی در فنجان خود داشته باشیم . بهترین طعم دهنده های لاته موجود چیست ، چگونه می توانید آنها را در خانه درست کنید و چگونه می توانید سفارش دهید؟ما امروز اینجا هستیم برای شما، شما هم اپلیکیشن ما را نصب کنید تا هر روز همراهتان باشیم و به سوالات شما پاسخ دهیم . به خواندن ادامه دهید و با 13 طعم دهنده لاته ، از بهترین طعم های لاته آشنا شوید .

چگونه یک لاته طعم دار درست می کنید؟

می توانید لاته های طعم دار را با استفاده از شربت یا پودرها تهیه کنید. استفاده از شربت ها کمی آسان تر است – لازم نیست محلول شوندو در لیوان شما ذرات ریزباقی نخواهند گذاشت . اما پودرها نیز می توانند کارایی خوبی داشته باشند . شربت های قهوه را می توانید در انواع طعم ها از جمله کارامل ، شکلات ، نعناع و حتی پرتقال خریداری کنید. در سمت پودر ، می توانید از پودر کاکائو یا انواع ادویه ها مانند زردچوبه ، دارچین ، جوز هندی و مخلوط ادویه کدو تنبل استفاده کنید.

کلاسیک ها

1.لاته های وانیلی (Vanilla Lattes)

13 طعم دهنده لاته

یکی از رایج ترین طعم دهنده های لاته ، وانیل است. شما می توانیداین لاته  با دانه های کامل وانیل فانتزی دریافت کنید . اما می توانید فقط یک قاشق چای خوری عصاره وانیل به آن اضافه کنید!

2. لاته های کاراملی (Caramel Lattes)

13 طعم دهنده لاته

کارامل یکی دیگر از طعم های کلاسیک لاته است. در یک کافی شاپ مانند استارباکس ،تقریباً از هر نوشیدنی قهوه می توانید نسخه های کاراملی مانند استیمر های (steamer)  کارامل ، فراپوچینو ، قهوه های یخ زده و البته لاته سفارش دهید.

مطالب مرتبط
طرز تهیه قهوه با فرنچ پرس - دستورالعمل ها ، نسبت ها و نکات

3.لاته های موکا

13 طعم دهنده لاته

موکا لاته هاکه اغلب فقط موکا نامیده می شوند . با ترکیب شکلات ، قهوه و شیر یک نوشیدنی غنی تهیه می کنند. برای تهیه یکی از این لاته ها در خانه می توانید شربت شکلات یا پودر کاکائو را به کف شیر خود اضافه کنید  نم نم سس شکلات یا یک کم چیپس شکلات را فراموش نکنید تا آن را کامل کنید!

لاته های  تعطیلات (Holiday Lattes)

4. نعناع فلفلی موکا Peppermint Mocha Lattes

peppermint mocha creamer iced coffee

موکا های نعناع یکی از محبوب ترین نوشیدنی های تعطیلات استارباکس است که شربت نعناع ، شکلات و اسپرسو را با هم ترکیب می کند.

5. لاته های شیرین زنجبیلی

gingerbread latte recipe cookies

هیچ چیز کاملاً شگفت انگیزی به اندازه کلوچه های تازه نان زنجبیلی خوشبو نیست . و می توانید نسخه قهوه خود را با استفاده از مواد مشابه درست کنید. دفعه دیگر که نان زنجبیلی پختید ، مقداری ملاس (عصاره ای غلیظ، تیره و چسبناک، و یک محصول جانبی در روند تهیه شکر از چغندر قند یا نیشکر است)، دارچین و زنجبیل را نگه دارید تا در لاته خود مخلوط کنید!

6. لاته های Eggnog

how to make an eggnog latte at home

ساخت لات های eggnog (مخلوط زرده تخم مرغ و شیر) آسانتر از آن است که تصور می کنید. در فصل تعطیلات ، می توانید کنسانتره تخم مرغ را در قسمت یخچال  اکثر فروشگاه های مواد غذایی خریداری کنید.
تابستان اگر اشتیاق ناگهانی  به خوردن لاته eggnog دارید ، معمولاً می توانید مخلوط پودر شده خوبی را به صورت آنلاین یا فروشگاه پیدا کنید.

7. لاته های کیک King Cake Lattes  –   king

chai latte

این لاته با الهام از کیک معروف Mardi Gras King نیو اورلئان ساخته شده است. شامل کارامل ، شکر قهوه ای و دارچین است.

مطالب مرتبط
مهارت های ارزیابی حسی | حس بویایی | حس چشایی

لاته های چای – Tea Lattes

8.  لاته های چای  Chai Lattes

13 طعم دهنده لاته

چای (Chai)یک نوشیدنی گرم هندی است که با چای سیاه ، شیر و ترکیبی شدید از ادویه جات مانند هل ، دارچین و زنجبیل تهیه می شود. در کافی شاپ ها می توانید لاتهای چای را به اشکال مختلف مانند یخ ، مخلوط و گرم سفارش دهید.

9. لاته های چای کثیف  Dirty Chai Lattes

13 طعم دهنده لاته

نگران نباشید: لاتهای کثیف چای بسیار خوشمزه تر از آنچه هستند که از نامشان پیداست . لته های چای کثیف دقیقاً مانند لات های چای معمولی اند اما دارای یک یا دو ضربه اسپرسو هستند.می توانید سطح کافئین خود را یک درجه بالاتر ببرید واز ادویه جات همراه با نوشیدنی قهوه مورد علاقه خود لذت ببرید.

10.ماتچا لاته  Matcha Lattes

13 طعم دهنده لاته

لاته های ماتچا یک غذای ژاپنی به رنگ سبز روشن است که با برگ های چای سبز ریز پودر تهیه می شود. این لاته ها گرم یا یخ زده هستند و همچنین چند مزیت برای سلامتی دارند. اگر طرفدار بزرگ ماتچا هستید ، می توانید پودر را داخل لاته خود بزنید و از نوشیدنی لذت ببرید. اما بسیاری از ما دوست داریم یک شیرین کننده اضافه کنیم زیرا ماتچا می تواند  تلخی باشد.

طعم های غیر معمول لاته

11. لاته زردچوبه (لاته شیر طلایی) Turmeric Lattes (Golden Milk Lattes)

13 طعم دهنده لاته

این یکی از لاته های پر رنگ است که می توانید درست کنید و همه اینها به لطف یک ادویه غیرمعمول است: زردچوبه.

این ادویه هندی همراه با عطر و طعم تلخ و خاکی یک رنگ زرد پر جنب و جوش به لاته شما می بخشد. همچنین در فواید سلامتی ادعایی دارد . بنابراین چرا لاته زردچوبه را که به دلایل واضح لاته شیر طلایی نیز نامیده می شود ، امتحان نکنید؟

مطالب مرتبط
دم آوری قهوه | refractometer

12. لاته اسطوخودوس  Lavender Lattes

13 طعم دهنده لاته

گلهای خشک اسطوخودوس می توانند طعم گل و تابستانی به لاته شما بدهند. یک شربت اسطوخودوس درست کنید و لاته خود را با چند گل خشک تزئین کنید تا از این لاته ظریف در خانه لذت ببرید. همچنین می توانید گل های دیگری مانند بابونه را امتحان کنید.

13. لاته چغندر  Beet Lattes

beautiful beet latte

لات های چغندر نیز پر جنب و جوش هستند ،  رنگ صورتی روشن از یک سبزیجات است. چغندرهای پودر شده مواد افزودنی راحتی ایجاد می کنند و ما دوست داریم از شیر بادام ، شربت افرا و عسل برای یک لاته با طعم سالم استفاده کنیم.

حرف آخر

امیدواریم از این راهنمای انواع لاته آرت لذت برده باشید. لاته خامه ای پایه های خنثی بسیار خوبی است که می توانید انواع طعم ها را به آنها اضافه کنید. خواه یک وانیل ، ماتچا یا لاته چغندر بزنید ، جوانه های چشایی شما هرگز خسته نخواهند شد!

از همراهی شما تا پایان این پست سپاسگزاریم. اگر تمایل به دانستن دستور آماده کردن این لاته ها دارید حتما در دیدگاه همین پست اعلام کنید در اولین زمان ممکن حتما برای شما آماده خواهیم کرد.

برای آگاهی از جدیدترین محصولات و تخفیفات اینستاگرام مارا به آدرس Brtcoffee.ir@ دنبال کنید.

شاد باشید.

اپکیکیشن قهوه فروشی آنلاین را از بازار دانلود کنید تا امکانات بیشتری از سایت ما را مشاهده فرمایید. ممنون

3 نظر در “13 طعم دهنده لاته برای طعم متفاوت در فنجان لاته شما

  1. بازتاب: نحوه استفاده از اسپرسو ساز Stovetop - دستورالعمل تهیه قهوه خوشمزه موکا پات | brtcoffee.ir
  2. بازتاب: دستور تهیه قهوه داغ به سبک کافه | brtcoffee.ir
  3. بازتاب: قهوه دم کرده چقدر ماندگاری دارد، آیا قهوه یک روزه هنوز قابل نوشیدن است؟ | brtcoffee.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *