اخبار قهوه, نوشیدنی گرم

جایگزین برای فیلتر کاغذی قهوه که در خانه شما یافت می شود

جایگزین فیلتر قهوه

تازه از خواب بیدار شده اید،نیاز به کمی قهوه دارید تا  به شما کمک کند هوشیار و فعال شوید. به سمت قهوه ساز خود میروید و متوجه می شوید که فراموش کرده اید از فروشگاه فیلتر قهوه را بخرید. وای نه! ناامیدمی شوید. . آیا  جایگزین برای فیلتر کاغذی وجود دارد که دانه های خوشمزه شما را خراب نکند؟

اینجا در کافه بی آرتی (لینک انواع فیلترهای قهوه ) برای شما خبر های خوبی داریم.  در این پست برخی از چیزهای که درخانه یافت میشود و می توان به عنوان جایگزین فیلتر قهوه استفاده شوند، تاشما همچنان از فنجان جو (قهوه) صبحگاهی خود لذت ببرید را معرفی میکنیم.

ما به شما پنج چیز را نشان خواهیم داد که می توانند جایگزین فیلترهای قهوه شوند، ودیگر مجبور نیستید بدون قهوه بمانید.

1. دستمال کاغذی (متداول ترین)

استفاده از دستمال کاغذی به عنوان فیلتر قهوه رایج ترین راه حل است. دستمال های کاغذی برای قهوه ساز طراحی نشده اند، اما می توانند اثری مشابه فیلتر قهوه داشته باشند و یک جایگزین عالی برای فیلتر قهوه باشند.

paper towels as coffee filters

هشدار: دستمال های کاغذی می توانند حاوی مواد شیمیایی ناسالم باشند که به قهوه شما طعم دهند .

نحوه استفاده : این روند همانند روتین صبحگاهی  هر روز شما با فیلتر های کاغذی انجام می شود. فقط نیاز است یک دستمال کاغذی را در جایی که فیلتر معمولاً قرار میگیرد قبل از ریختن قهوه قرار دهید.
مطمئن شوید که تمام محفظه پوشانده شده است، در غیر این صورت ممکن است در قهوه تان تفاله‌هایی وجود داشته باشد.نظرتان در مورد این جایگزین برای فیلتر قهوه چیست؟!

مطالب مرتبط
قهوه نوشیدنی مورد علاقه جهان و 6 دلیل برای این محبوبیت

2.الک های ریز توری (خوش طعم، اما با تفاله )

اگر اهل آشپزی باشید ، به احتمال زیاد یک الک مشبک در لوازم آشپزخانه خود دارید. این الک می تواند به عنوان فیلتر قهوه نیز عمل کند. استفاده از آن بسیار آسان است و یک فنجان قهوه با طعم خوب  برایتان تولید خواهد کرد.

Mesh strainer coffee filter substitute

نحوه استفاده : مقدار دلخواه قهوه را در ته فنجان شیشه ای بریزید. مقدار اندازه گیری شده آب گرم خود را روی پودر قهوه بریزید. مخلوط قهوه و آب گرم را یک بار هم بزنید و بعد حدود پنج دقیقه دم کنید. سپس، الک ریز توری را روی یک لیوان نگه دارید و قهوه را داخل آن بریزید.

نتیجه؟ یک فنجان قهوه کامل با این جایگزین فیلتر کاغذی !

3. دستمال پارچه ای یا حوله خشک کن ظروف  (راحت، اما نه همیشه خوش طعم)

یک حوله ظرف یا دستمال پارچه ای تا زمانی که تمیز باشند،میتواند به عنوان فیلتر عمل می کند. به خاطر داشته باشید که قهوه می تواند  حوله یا دستمال شما را لکه دار کند ، بنابراین دستمال یا حوله ای را انتخاب کنید که لکه دار شدن آن برایتان مهم نباشد.

Dish towel coffee filter substitute

نحوه استفاده : حوله یا دستمال پارچه ای را در محفظه ای قرار دهید که فیلتر قهوه شما در آن قرار می گیرد. قهوه را اضافه کنید و اجازه دهید آب همانطور که می خواهید عبور کند. پس از آن، حتما دستمال یا حوله را تمیز کنیدو بشویید!

4. کیسه چای قابل استفاده مجدد

اگر به اندازه قهوه در خانه چای دم می کنید، ممکن است کیسه ی چای قابل استفاده مجدد داشته باشید . یا خودتان بتوانید آنها را درست کنید! این گزینه تا حد زیادی خلاقانه ترین روش در این لیست جایگزین برای فیلتر کاغذی است، و بسیار خوب عمل می کند.

مطالب مرتبط
دستورالعمل تهیه قهوه اسپرسو | زمان دم آوری قهوه

Coffee in a homemade tea bag

نحوه استفاده : پودر قهوه خود را در کیسه چای بریزید. معمولاً دو قاشق غذاخوری یا کمتر بهتر است. سپس یک لیوان آب داغ بردارید و چای کیسه ای را در آن فرو کنید. فقط باید 4 تا 5 دقیقه دم بکشد، اگرقهوه قوی‌تری دوست دارید این زمان را طولانی‌تر کنید و قهوه شما آماده است !

اگر چای کیسه ای قابل استفاده مجدد ندارید، می توانید با استفاده از کاغذ و نخ  یک کیسه چای درست کنید. یک تکه کاغذ را از وسط تا کنید و پودر قهوه را با دقت اضافه کنید. سپس کاغذ را ببندید. Voilà، یک کیسه چای خانگی و جایگزین برای فیلتر کاغذی !

5. اصلا بدون فیلتر دم کنید(ساده ترین راه )

گزینه ای دیگر؟ از روشی استفاده کنید که نیازی به فیلتر ندارد. چند گزینه خوب در اینجا وجود دارد، مانند یک فرنچ پرس، که دارای یک فیلتر فلزی داخلی است، یا یک پرکولاتور.

cowboy coffee on the campfire

نحوه کار: اگر قهوه ساز بدون فیلتر ندارید، قهوه کابوی (یا پسر عموی نروژی آن Kokekaffe) بدون توجه به جایی که هستید، آسان ترین روش دم کردن قهوه است. تنها چیزی که نیاز دارید یک منبع گرما، یک کتری، آب و پودر قهوه درشت است. آب را بجوشانید، قهوه ها را اضافه کنید و بگذارید قهوه دم بکشد. سپس قهوه را از روی حرارت بردارید و بگذارید پودر ها به ته کتری بنشیند. اگر با احتیاط بریزید، ممکن است مقدار کمی خاک قهوه در فنجانتان داشته باشید!

divider 5خط پایانی

اکنون می دانید: تمام شدن فیلترهای کاغذی ، شما را از داشتن یک فنجان قهوه خوشمزه باز نمی دارد. ما پنج جایگزین برای فیلتر کاغذی قهوه را به شما نشان داده ایم که می توانید در خانه خود پیدا کنید. الک توری و کیسه های چای بهترین نتایج طعم را به شما می دهند، اما ممکن است اینها را هم در اطراف خود نداشته باشید.

مطالب مرتبط
جیمز هافمن کیست؟

زندگی خیلی کوتاه است برای داشتن  قهوه بد

از همراهی شما سپاسگزاریم.اینستاگرام ما را دنبال کنید و از اخبار و تخفیفات و محصولات جدید ما باخبر بشید : Brtcoffee.ir@

شاد باشید.

 

 

 

 

یک نظر در “جایگزین برای فیلتر کاغذی قهوه که در خانه شما یافت می شود

  1. . گفت:

    خود قهوه رو نمیدونم میشه خورد یا نه ولی من تحقیقاتی کردم و فهمیدم بعضی از این چیزایی که گفتید برای سلامتمون مضر هستن و ممکنه ضرر های جبران ناپذیری داشته باشن برای مثال کیسه های چای نپتون که فکر میکنم جنس های متفاوتی هم داره (البته شرایط دیگه به غیر جنس هم هست)برای سلامتمون مضره و ممکنه ضرر های جبران ناپذیری وارد کنه و یا همین دستمال پارچه ای یا حوله خوش کن ظروف
    با توجه به جنسی که دارن(البته شرایط دیگه به غیر جنس هم هست) استفاده اونها برای این کار ممکنه خطر ناک و مضر باشه
    یا حتی خود فیلتر کاغذی قهوه با توجه به جنسشون ممکنه مضر و خطرناک باشن همین حالا بیشتر بررسی کنید و با این مطلب سلامتی مردم رو به خطر نندازید در کل انتشار مطالب غلط ممکنه سلامتی مردم رو به خطر بندازه ان شاء اللّٰه امیدوارم موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *